مناظرات دانشجویی، زمینه‌ساز گسترش فرهنگ گفتگو و نقد سازنده برای پیشرفت کشور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه مناظرات دانشجویی به گسترش فرهنگ پرسشگری و نقد عالمانه در جامعه کمک می‌کند گفت: مناظرات دانشجویی در واقع الگویی برای فرهنگ سازی گفتگوی سازنده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ ابوالفضل رفیعی در اختتامیه مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویی در دانشگاه زنجان گفت: مسابقات مناظره دانشجویی زمینه ساز جامعه پذیری نسلی است که در آینده در کسوت‌های مختلف برای آبادانی و سربلندی ایران عزیز نقش‌آفرینی می کنند و سکان دار اداره کشور خواهند بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه برای شکوفایی و پیشرفت بیشتر، نیازمند عزم عمومی و ملی هستیم گفت: ویژگی ملت،‌ فقط زندگی در یک سرزمین و قلمرو مشخص نیست بلکه مهم، داشتن اهداف و آرمانهای مشترک و تلاش آحاد مردم به سوی آن اهداف است.

وی افزود: اعتلای کشور و رفع نارسایی ها مورد وفاق همه ملت است لذا همه از جمله دانشجویان باید در این راستا اهتمام داشته باشند.

رفیعی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص اینکه دانشجو باید سیاسی باشد بر ضرورت برگزاری مستمر کرسی‌های آزاداندیشی و مناظرات دانشجویی در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: محل طرح مباحث اساسی و چالشی، در دانشگاه است و یکی از دستاوردهای مناظرات دانشجویی، تولید ایده علمی و عملی برای گره‌گشایی از مشکلات و پیشرفت جامعه است.

مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران به همت جهاد دانشگاهی استان زنجان و با همکاری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه زنجان در دانشکده علوم انسانی دانشگاه زنجان برگزار می شود.

در این دوره از رقابت‌ها ۴۶ تیم از دانشگاه‌های استان حضور دارند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مسکن معلولان با بهره گیری از فناوری‌های روز ساخته شود
خبر قبلی
 در پرونده فساد واردات «چای» به اندازه نصف طلب ایران از کره جنوبی دود شد؟!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست