منافع اقتصادی پسماند سرب‌و‌روی برای مردم استان زنجان باشد

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: همانطوریکه در گذشته مردم شریف استان از مشکلات و معضلات پسماند سرب و روی زنجان رنج برده اند، باید از مزایا و منافع اقتصادی آن نیز بهرمند شود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در دهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور دادستان مرکز استان و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی برگزار شد، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی یک الگوی زنده و یک سرمشق عینی برای همه ماست.

وی افزود: در صدر اسلام ما یک صحابه جوان مانند اسامه را داریم که از لحاظ شجاعت و مدیریت نمونه و مطیع امر حضرت رسول اکرم (ص) بود. خداوند در هر عصری شخصیتهای بی نظیری را قرارداده است . در عصر ما هم شخصیت بی نظیری چون حاج قاسم سلیمانی قرار داشت که وجود با ارزش ایشان خدمات شایانی برای نظام و اسلام به ارمغان آورده است که مقام معظم رهبری در مورد ایشان میفرمایند : حیات و شهادت حاج قاسم سلیمانی برای ما اثر بخش و برای دشمنان مایوس کننده بود.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان زنجان گفت : دپوی پسماند سرب روی معضل چندین ساله استان که عوارض زیست محیطی و مشکلات امنیتی برای استان ایجاد کرده بود با پیگیری دستگاه قضایی امروز این مشکل با انتقال به محل جدید حل شده است.

وی در ادامه به کوتاهی دستگاههای اجرای ذیربط در ادامه رسیدگی به این معضل، گفت: با گذشت حدود یک و نیم سال از انتقال محل پسماند سرب و روی به روستای سردهات ولی متاسفانه دیده میشود دستگاههای زیرربط در انجام وظایف خود برای تعیین تکلیف پسماند سرب و روی کوتاهی کرده اند.

عالیترین مقام قضایی استان ضمن تاکید بر بهره مندی مردم استان از منافع و مزایای اقتصادی پسماند سرب و روی در کوتاهترین زمان ممکن، افزود: همانطوریکه مردم شریف استان از مشکلات و معضلات این پسماند رنج برده اند باید از مزایا و منافع اقتصادی آن نیز بهرمند شود که این موضوع جزء مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده و هم در رای دادگاه دیوان عالی کشور آمده است که این امر مستلزم سنجش عیار دپوی پسماند سرب و روی در کوتاهترین زمان و انجام مقدمات برگزاری مزایده می باشد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مسافران اتوبوس های شب: ما زامبی نیستیم
خبر قبلی
سایت ثبت‌نام تسهیلات مسکن در زنجان باز شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست