منصور اوجاقی کیست؟ / از هیئت علمی دانشگاه زنجان تا مدیرعاملی شرکت برق منطقه ای

خبر انتصاب منصور اوجاقی به عنوان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای این سوال را به ذهن تبادر کرد که وی کیست و از کجا آمد و این انتصاب موفق بوده یا خیر؟

به گزارش همدلی‌زنجان؛  هرچند در خصوص انتصابات احتمالی و تغییرات مدیران حوزه انرژی نام هایی شنیده شده بود اما بر خلاف تصور عمومی، شاهد حضور یک دانشگاه زنجانی دیگر در انتصابات بودیم.

منصور اوجاقی از اعضای هیئت علمی دانشگاه زنجان در رشته مهندسی برق است. وی در سال گذشته جزو ۲ درصد دانشمندان برتر دنیا در سال ۲۰۲۱ قرار گرفته‌ بود. از این حیث انتخاب وی به دلیل جایگاه علمی قابل توجه بوده و رویکرد استاندار زنجان در این خصوص موجه است.

یکبار دیگر بدنه علمی و نخبگان دانشگاهی در زنجان فرصت حضور در پست های مدیریتی را پیدا کردند. هرچند فعلا زود است در خصوص موفقیت جامعه دانشگاهی زنجان در مسائل توسعه ای زنجان نظر دهیم، اما دادن فرصت به یکی از نخبگان حوزه برق که در فضای علمی بوده و وارد بدنه اجرایی خواهد شد، یک آزمون مهم دیگر محسوب می شود.

باید دید اجاقی بعد از نگارش مقالات علمی زیاد که در سال گذشته در ارزیابی دانشگاه استنفورد جزو ۲ درصد دانشمندان برتر جهان شد، می تواند در حوزه برق زنجان تحول استراتژیک و توسعه ای ایجاد کند یا خیر…

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رشد ۲۰۰ درصدی صدور سند مالکیت روستایی در استان زنجان
خبر قبلی
منصور اوجاقی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست