1. اخبار استان
  2.  نخستین طرح کلید به کلید در زنجان اجرا شد

کد خبر: 32409

همزمان با سفر دور دوم رئیس جمهور به استان زنجان:

 نخستین طرح کلید به کلید در زنجان اجرا شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان زنجان،طرح کلید به کلید در زنجان اجرا شد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ اصغر اسماعیلی با بیان این مطلب، اظهار کرد: طرحی در راه و شهرسازی با عنوان طرح «کلید به کلید» اجرا شد و واحدهای مسکونی که در بخش‌های ناکارآمد شهری هستند با شرایط خاص جابه‌جا می‌شوند.

وی افزود: افرادی که واحدهای مسکونی در محله ناکارآمد شهری دارند، قیمت کارشناسی با ۱۵ درصد افزایش، نسبت به زمین یا واحدی که راه و شهرسازی تحویل می‌دهد با ۴۰ درصد کاهش قیمت کارشناسی، برای این افراد به صورت طرح کلید به کلید تبادل واحد می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در کوی زیتون و سایت های دیگر که طرح نهضت ملی مسکن اجرا می شود بخشی به صورت مجزا و خارج از تعداد واحدهای پیش‌بینی شده برای سایر متقاضیان نهضت ملی مسکن، برای جابجایی ساکنین کوی فلسطین در نظر گرفته شده است.

اسماعیلی، با بیان اینکه واحدهای نهضت ملی مسکن برای جابه‌جایی ساکنین کوی فلسطین به صورت پراکنده در همه پروژه ها دیده شده و براساس زمان‌بندی که انجام گرفته جابه جا می‌شوند،اظهار کرد: پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان که به مرحله واگذاری می رسند ساکنین کوی فلسطین هم طبق زمان بندی و برنامه ریزی انجام گرفته جابه جا می شوند و بر اساس این طرح چهار خانواده از ساکنین کوی فلسیطن به پروژه های نهضت ملی مسکن انتقال داده شدند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
برگزاری رویداد بانوان بهشت در زنجان
خبر قبلی
دست هیات نظارت بر گلوی کدام نمایندگان زنجان ؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست