1. اخبار شهرستان
  2. نخستین گردهمایی بزرگ نیمه شعبان در زنجان

کد خبر: 9274

نخستین گردهمایی بزرگ نیمه شعبان در زنجان

رییس سازمان فرهنگی از برگزاری مراسم جشن چندهزار نفری به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت در نیمه شعبان خبرداد و گفت: پیاده راه سبزه میدان تا چهار راه انقلاب مکانی برای تجمع همشهریان زنجانی درعزاداری‌های نهم و یازدهم محرم است. امسال برای نخستین بار با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با همکاری هیأت امنای مساجد، تکیه‌ها و هیات‌های مذهبی جشن شادی و نشاط نیمه شعبان دراین مسیر برگزار می شود.

به گزارش“همدلی‌زنجان” به نقل ازروابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، مریم شعبانی اظهار کرد: سعی داریم این مراسم مذهبی‌ با شادی این روز بزرگ همراه باشد و آیینی در خور مردم پایتخت شور و شعورحسینی برگزار شود و به همین جهت با همکاری مسجد زینبیه، حسینه اعظم زنجان و اداره کل اوقاف وامور خیریه استان مولودی خوانان برتر شهر در این مراسم به اجرای برنامه خواهند پرداخت تا شور و شعور را علاوه برعزاداری‌ها دراعیاد معصومین علیهم السلام نیز شاهد باشیم.

شعبانی از اجرای برنامه در محل سازمان فرهنگی شهرداری( کارخانه کبریت سابق)، پارک بزرگ بانوان، مساجد مختلف سطح شهر خبر داد و افزود: سازمان فرهنگی از چهارم شعبان با همکاری نهادها و سازمان‌های مختلف برای همه اقشار به اجرای برنامه پرداخته است که اختتامیه و برنامه‌های ویژه‌ای نیز در روز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (ع) در پیاده‌راه سبزه‌میدان با حضور چند هزار نفری و در مساجد مختلف شهر جهت بهره‌مندی همه مردم از این شادی‌ها خواهد داشت.
گفتنی است ازاجراهای ماندگار به مناسبت بزرگداشت روز تولد حضرت ابوالفضل (ع) ویاد جانبازان گرانقدر در این روز رونمایی از فیلم مستند شهید مدافع حرم (داوود مرادخانی )ساخته فیروزه پرگاریان باهمکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سازمان فرهنگی شهرداری است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
معرفی طرح جدید خطوط اتوبوسرانی زنجان
خبر قبلی
سرعت تحولات رسانه‌ای همراهی سیاستگذاران و اهالی‌رسانه را می‌طلبد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست