استاندار زنجان:

نیازمند تغییر نگاه مدیریتی برای توسعه اقتصادی استان هستیم

استاندار زنجان گفت: نیازمند تغییر نگاه مدیریتی و انجام اقدامات موثر برای پیشبرد برنامه‌های رشد و توسعه اقتصادی در استان هستیم.

به گزارش همدلی‌زنجان محسن افشارچی در نشست با مدیران پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان بر پروژه محوری در برنامه های توسعه ای استان اشاره کرد و افزود: در حوزه فعالیت های دانش بنیان نیز باید چنین رویکردی مد نظر قرار گیرد هرچند جنس فعالیت ها در این حوزه متفاوت است ولی می توان در این بخش نیز پروژه ها و روندهای مشخصی را تعریف کرد.

وی ادامه داد: تامین زیرساخت ها برای فعالیت های دانش بنیان و فناورانه وظیفه دولت است و ما در این زمینه در استان گام های خوبی در تهیه زمین برای استقرار واحدها برداشته ایم.

افشارچی با بیان اینکه باید افراد جدی در حوزه فعالیت های دانش بنیان و فناورانه شناسایی، حمایت و هدایت شوند، گفت: هدف اصلی در توسعه فعالیت های دانش بنیان باید این باشد که سهم این حوزه در اقتصاد استان افزایش یابد و برنامه ریزی ها و اقدامات هم معطوف به این مهم باشد.

استاندار زنجان بر ضرورت تعریف و ایجاد زنجیره ارزش در تولیدات استان تاکید کرد و ادامه داد: این موضوع به عنوان مولفه تعیین کننده در تدوین اطلس سرمایه گذاری و نیز سند آمایش استان مد نظر قرار گرفته است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آگهی مناقصه عمومی
خبر قبلی
بزرگترین پروژه شهری تاریخ زنجان اجرایی می شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست