1. یادداشتها
  2. یادداشت
  3. همدلی‌زنجان سومین سال حیات خود را آغاز کرد

کد خبر: 8956

همدلی‌زنجان سومین سال حیات خود را آغاز کرد

اسفند سال ۱۳۹۵ معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز رسانه ای را در استان زنجان صادر کرد که فعالیت آن به دلیل مستقل و مردمی بودن در استان زنجان همواره با چالش های زیادی مواجه بوده است.

 

همدلی‌زنجان با سپری شدن روزهای پایانی سال و ورود به سال جدید، حیات سه سالگی خود را جشن می گیرد و در سال سوم فعالیت خود به عنوان یک رسانه نوپا مسئولیت و دشواری زیادی خواهد داشت.

امروز بی تردید رسانه به عنوان یک ابزار اجتماعی و ارتباطی مترقی نقش مهمی در شکل‌گیری افکار و جهت دهی آن ایفا می‌کند و در عصر ارتباطات شاهد ظهور رسانه های مختلف از جنس و کارکرد محتلفی هستیم. در این شرایط پیچیده ارتباطی رسانه های مکتوب بیش از هر زمان دیگری دچار تنگنا هستند، به ویژه رسانه های مکتوبی که به هر قیمتی در مقابل واقعیت های امروز رسانه ای دنیا مقاومت بیهوده دارند!

همدلی‌زنجان به عنوان یک رسانه مبتنی بر وب تلاش کرده از تمامی دسترسی های ارتباطی برای برای تعیین نقش ارتباطی خود استفاده بهینه کند. رسانه ای که رویکرد خود را “مستقل” و “مردمی” بودن تعریف کرده و تلاش خواهد کرد صدای رسای مردم استان زنجان باشد و منافع استان و عموم مردم را در اولویت قرار دهد.

در شرایط فعلی مکانیزم‌های مالی رسانه‌ها نیز دچار پیچیدگی و بحران زیادی است. برقراری تعادل بین رویکرد رسانه ای و تامین منابع مالی برای رسانه موضوع بسیار ظریف و پیچیده ای شده و در این بین برخی از مسئولان و مدیران روابط عمومی درک درستی از نقش و اهمیت رسانه ها ندارد.

در سالی که گذشت برخی از مدیران روابط عمومی نقش تعاملی بسیار ضعیف و برخی نیز نقش سازنده ای در ارتباط با مطالبه گری  همدلی‌زنجان داشتند. برخی حاضر به شنیدن هر نوع سخن رسانه ای و غیررسانه ای بودند و برخی نیز یا سواد آن را نداشتند و یا اهمیتی به آن ندادند.

همدلی‌زنجان تصمیم دارد در پایان هر فصل در سومین سال حیات خود برترین و ضعیف ترین روابط عمومی ادارات و همچنین مدیران دستگاه های اجرایی را معرفی کند. این اقدام به صورت رسمی از سال آتی عملیاتی شده و به شورای اطلاع رسانی استان نیز گزارش می شود.

همدلی زنجان در سال جاری که سال دوم فعالیت خود را سپری کرد توانست مسیری که برای این رسانه تعریف شده بود را با تمام فراز و نشیب ها سپری کند و تمام دشواری ها حتی در سالن دادسرا را به جان خرید. در شرایطی که وضعیت معیشتی مردم به شرایط بسیار دشواری رسیده اداره یک رسانه مستقل توسط بخش خصوصی بسیار طاقت فرسا بوده و ادامه مسیر نیز دشوار خواهد بود.

این مسیر هرچقدر دشوار توسط  همدلی‌زنجان سپری خواهد شد و امید است مخاطبان همراه ما باشند.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سرمایه‌گذاری عقل‌ها
خبر قبلی
نباید محدودیت منابع با سوء مدیریت، سلامت مردم را تحت الشعاع قرار دهد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خسته باشید
سایتتون جدیدا خیلی حرفه ای شده و مثل سایتای خبرگزاری محلی دیگه نیست. من خودم طراح هستم و مشخصه که طراحی سایت اصولی و علمی انجان شده. دست مریزاد
خسته نباشید به هم دوستان و دستاندرکاران همدلی

موفق باشید جناب اسدی…. همیشه بهترین بودین

آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست