1. اخبار شهرستان
  2. هوشمند‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در زنجان طی سال آتی

کد خبر: 3857

هوشمند‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در زنجان طی سال آتی

هوشمند‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در زنجان طی سال آتی

 

 

 

 

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به پیگیری هوشمند‌کردن ایستگاه‌های اتوبوس در شهر زنجان، گفت: هوشمند‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در زنجان طی فروردین سال آتی انجام می‌شود.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ سید اسماعیل موسوی در جریان بازدید شهردار زنجان از سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر، با اشاره به پیگیری خرید و تحویل چهار ذستگاه اتوبوس جدید برای کمک به ناوگان درون شهری زنجان، اظهار کرد: تا اوایل تابستان و همزمان با تعطیلی مدارس، خطوط جدید اتوبوسرانی نیز راه اندازی و شیوه جدید حمل مسافران در سطح شهر به اجرا در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه با کمک اتحادیه ی کشوری، ثبت نام بیمه رانندگان تاکسی در سازمان آغاز شده است، افزود: تلاش خواهد شد که تا پایان سال، حداقل هشتاد درصد ناوگان به کارت‌خوان مجهز شوند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با بیام اینکه تا پایان فرودین ماه سال آتی کارواش سیار برای نظافت دائمی اتوبوس‌ها راه اندازی می شود، خاطرنشان کرد: جایگاه سوخت نفت و گاز سایت اتوبوسرانی و همچنین مرکز تست مخازن سی ان جی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر راه اندازی خواهد شد.
وی با اعلام این مطلب که پس از سه سال وقفه در مورد تنظیم قرارداد و نظامند کردن بخش خصوصی اتوبوسرانی، این مهم نیز طی هفته جاری به انجام رسیده است، یادآور شد: بر اساس حمایت‌های مجموعه مدیریت شهری، برای نخستین بار در طی بیست سال گذشته، تمامی حقوق معوقه و جاری و عیدی کارکنان حمل و نقل شهری و تمامی پرسنل شاغل در این سازمان به روز رسانی و پرداخت شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
زنجان نایب قهرمان مسابقات کشوری ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی ناجا شد
خبر قبلی
ریال در ۱۶ سال گذشته نه تنها تضعیف نشده بلکه تقویت شده است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست