1. اخبار استان
  2. وجود ۴۱ دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی زنجان

کد خبر: 32927

رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد؛

وجود ۴۱ دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی زنجان

رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ۴۱ دستگاه دوربین نظارتی در راستای کمک به فعالیت کارکنان سامانه ۱۴۱ در این استان وجود دارد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ محمد محمدی با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم مرکز مدیریت راه‌های استان، نظارت بر سامانه‌های هوشمند جانمایی شده در محورهای مواصلاتی استان و پاسخگویی به سامانه ۱۴۱ است، اظهار کرد: مرکز ۱۴۱ علاوه بر رسیدگی به شکایات مردم در زمینه مسافری، جاده‌ای، باری و حمل‌ونقل، در راستای استعلام شرایط جوی، وضعیت جاده‌ها، اطلاعات مسیر و فاصله بین شهرها نیز به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه در ایام نوروز میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان بیشتر می‌شود، گفت: امید است در این ایام با راهنمایی و کمک به مردم از طریق سامانه ۱۴۱ بتوانیم به مردم بیشترین خدمت‌رسانی را داشته باشیم.

محمدی در ادامه به فعالیت سامانه‌های هوشمند در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: این مرکز با ۷۸ دستگاه ترددشمار، ۳۲ دوربین ثبت تخلفات و ۵ سامانه توزین در حال حرکت، محورهای استان را رصد و مورد پایش قرار می‌دهد.

رئیس اداره مدیریت راه‌های استان تصریح کرد: همچنین ۴۱ دوربین نظارتی در راستای کمک به فعالیت کارکنان سامانه ۱۴۱ در سطح استان وجود دارد که هرگونه تغییر در شرایط جوی، ترافیک جاده‌ای و… توسط این دوربین‌ها رصد و به همشهریان اطلاع‌رسانی می‌شود.

محمدی همچنین از فعالیت ۴ تابلوی پیام‌نمای متغیر در سطح استان خبر داد و گفت: تابلوهای پیام متغیر در آزادراه‌ها و عوارضی زنجان_قزوین و زنجان_تبریز جانمایی شده‌اند و هشدارها و اطلاعات لازم از طریق آنها به مسافران و کاربران جاده‌ای داده می‌شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نامزد بومی موجب استقبال قابل توجه مردم استان زنجان شده است
خبر قبلی
هلال احمر به بیش از ۱۰۰ مسافر گرفتار در کولاک جاده های زنجان امدادرسانی کرد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست