1. اخبار استان
  2. وجود ۵۱۱ هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد شهری در زنجان

کد خبر: 3840

وجود ۵۱۱ هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد شهری در زنجان

وجود ۵۱۱ هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد شهری در زنجان

 

 

 

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری زنجان گفت: هم اکنون شهر زنجان۵۱۱ هکتار بافت فرسوده و نارکارآمد شهری دارد که برنامه‌ریزی لازم برای نوسازی و بهسازی آنها با همکاری ارگان‌های متولی ضروری است.

به گزارش “همدلی‌زنجان” به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زنجان. داود نوری اظهار کرد: بر این اساس از طریق دبیرخانه ستاد باز آفرینی استانی و شهرستانی سیاست های کلی و کلان در این ارتباط به دستگاههای متولی امر اعلام می شود تا نسبت به انجام کارهای لازم در این بخش اقدام کنند.
وی بیان کرد: طی جلسه ای که با حضور دستگاههای متولی در خصوص بازآفرینی شهری برگزار شد مقررگردید اجرای آسفالت منطقه نجف آباد که جمعیت زیادی را نیز در خود جای داده طبق برنامه ای مشخص انجام گیرد.
نوری افزود: این برنامه توسط راه و شهر سازی اعلام شده و به محض تخصیص اعتبارات وبا توجه به شرایط مناسب آب و هوایی انجام خواهد گرفت.
سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری زنجان ادامه داد: شهرداری برای ارائه خدمات مورد نیازدرحوزه بافت فرسوده شهری دفاتر تسهیل گری ایجاد کرده است.
نوری افزود:هدف از ایجاد دفاتر تسهیل گری رفع مشکلات ساکنان واقع در بافت های فرسوده در زمینه ¬های نوسازی بناها، تجمیع ساختمانها، احیا و نوسازی بافت فرسوده است.
وی بیان کرد: آگاه سازی و جلب مشارکت شهروندان در بهسازی بافت فرسوده و اتصال سرمایه گذار به مالک نسبت به ایجاد این دفاتر در مرکز شهر زنجان از دیگر اهداف این دفاتر تسهیل گری به شمار می رود.
این مسئول ادامه داد: بر همین اساس معاونت سابق شهرسازی و معماری درسال گذشته به اخذ قرارداد تسهیل گری اقدام و با شرکت ذیصلاح قرارداد منعقد کرده است.
وی خاطر نشان کرد: گروههای هدف آنگونه که باید و و شاید نسبت به ایجاد این دفاتر آگاه نیستند و این سازمان تلاش دارد با توجه به وظایف خود در حیطیه بازآفرینی اطلاع رسانی بیشتری را انجام دهد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اخذ تاییدیه کمیسیون ماده۵ برای پروژه سبزه‌میدان قبل از نوروز۹۷
خبر قبلی
مادران ۲۵ تا ۲۹ سال بالاترین میزان تولدها در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست