1. اجتماعی
  2. کشف کلاهبرداری ۲۵۰میلیاردی در زنجان

کد خبر: 29693

کشف کلاهبرداری ۲۵۰میلیاردی در زنجان

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری یک نفر کلاهبردار حرفه ای خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات پلیسی به ۲۵ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ سرهنگ “ایرج خانی پور” جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان در تشریح این خبر،گفت: در پی وقوع کلاهبرداری با ترفند جعل عنوان و صدور چک بلامحل در زنجان و استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، مرکزی و خراسان شمالی؛ موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی دقیق و انجام اقدامات تخصصی و هوشمندانه متهم را در استان مازندران شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ خانی پور تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ۲۵ فقره کلاهبرداری با ترفند جعل عناوین و خرید حبوبات به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال اعتراف و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی در استان زنجان تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی و محرمانه توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
 اجرای کمپین شصت سی در سفرهای نوروزی با هدف کاهش تلفات تصادفات
خبر قبلی
تهیه طرح و بهسازی ۱۰ روستاهای هدف گردشگری در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست