مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبرداد؛

یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج برای زوج های زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج به عنوان هدیۀ مقام معظم رهبری به ۲۷۶ زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ هدایت صفری با اشاره به اینکه در همین راستا از ابتدای امسال تاکنون ۲۷۶ زوج جوان تحت حمایت با مساعدت این نهاد راهی خانه بخت شده اند، افزود: بر اساس آمار‌های موجود در راستای فراهم کردن زمینه ازدواج زوج‌های جوان تحت حمایت از ابتدای سال جاری تاکنون قریب به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب کمک هزینه ازدواج هزینه شده است.

وی با بیان اینکه فراهم کردن زمینۀ ازدواج زوج‌های جوان تحت حمایت و ترویج ازدواج آسان از خدمات مهم کمیته امداد استان زنجان در حوزه حمایت‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده است، افزود: ارائه خدمات به زوج‌های جوان تحت حمایت در قالب کمک هزینه ازدواج با بهره گیری از مشارکت خیران و هم افزایی با سایر نهاد‌ها از جمله سپاه انصارالمهدی (عج) استان، موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری انجام شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: تلاش می‌کنیم با شناسایی و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در این بخش در کنار ترویج ازدواج آسان در جامعه، زمینه ارائه خدمات اثربخش به نوعروسان و زوج‌های جوان تحت حمایت فراهم شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بارش پراکنده باران در استان زنجان
خبر قبلی
۸۲۰۰ هزار تن شلتوک از شالیزار‌های زنجان برداشت شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست