رییس کل دادگستری استان زنجان:

۶۵ هکتار از اراضی به شهرک‌های صنعتی استان زنجان بازگردانده شد

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه با اقدامات و پیگیری های دستگاه قضایی استان، ۶۵ هکتار از اراضی که در گذشته برای سرمایه گذاری واگذار شده بود، به شهرک‌های صنعتی استان برگردانده شد، گفت: با این اقدام فرصت سرمایه گذاری به بیش از ۱۰۰ سرمایه گذار، واگذار شد.

 

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، در دیدار با معاون حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، با بیان اینکه این زمین ها به سرمایه گذارانی که تظاهر به سرمایه گذاری داشتند، واگذار شده بود، افزود: چون این سرمایه گذاران، با وجود چندین سال پس از دریافت زمین ها در بهترین مناطق زنجان، هیچ اقدامی نکرده بودند، زمین های مذکور برای واگذاری به دیگر سرمایه گذاران، به شهرک های صنعتی استان بازگردانده شد.

وی گفت:  استان زنجان در این حوزه، رتبه برتر را در سطح کشور کسب کرد و می تواند به عنوان الگوی موفق برای سایر استان ها معرفی شود.

رییس کل دادگستری استان زنجان، با تاکید بر اینکه ما اصلی با عنوان اصل حمایت از تولید و سرمایه گذاری داریم و همه جانبه از سرمایه گذار حمایت خواهیم کرد، تصریح کرد: مصداق حمایت از تولید و سرمایه گذار در شهرک های صنعتی استان، در اختیار گذاشتن زمین برای سرمایه گذار است.

حجت الاسلام نیارکی، اظهارداشت: برای جذب سرمایه‌گذار در استان، تعدیل در برخی تعرفه ها و ارائه خدمات، باید رویکرد اصلی شهرک های صنعتی باشد و نباید در این خصوص نگاه تجاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه امروز به سمت برون سپاری در برخی حوزه ها از قبیل داوری و میانجیگری حرکت کرده است، خاطرنشان کرد: شرکت شهرک های صنعتی نیز می تواند با ایجاد موسسات داوری در تسریع و تسهیل امور، از این ظرفیت ها استفاده کند و بنابراین انعقاد قراردادهای قانونی و قوی، مانع بروز اختلاف میان سرمایه گذاران خواهد شد.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان، با اشاره به اینکه حمایت از تولید و سرمایه گذار که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست، اظهار داشت: حمایت از تولید و سرمایه گذار، یک تکلیف برای همه دستگاهها و نیز دستگاه قضایی است و اتکاء به تولیدات داخلی و حمایت از سرمایه گذار، نقشه های شوم دشمنان نظام را بر آب خواهد کرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مناطق مستعد توسعه استان زنجان در سند آمایش
خبر قبلی
چرا آمریکا و اروپا در مورد قطع دسترسی روسیه به سوئیفت به توافق نرسیدند؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست