۲۰۰۰ زائر حسینی از خدمات هلال احمر زنجان در عراق استفاده کردند

رئیس کمیته امداد و نجات ستاد اربعین استان زنجان گفت: ۲ هزار و ۸۰ نفر از زائران حسینی(ع) در مسیر پیاده روی نجف به کربلا در ۲ روز گذشته از درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال‌احمر این استان خدمات دریافت کردند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حکمت اله‌ هاشمی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ۲ هزار و ۸۰ نفر از زائران اربعین حسینی(ع) در روزهای دوشنبه و سه شنبه خدمات درمانی در بخش های تخصصی، پزشک عمومی، اورژانس، پرستاری و داروخانه دریافت کرده اند.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمراستان زنجان در عمود ۶۶۶ مسیر نجف – کربلا به صورت شبانه روزی تا پایان اربعین حسینی علیه السلام انجام می شود.

رئیس کمیته امداد و نجات ستاد اربعین استان زنجان گفت: ۲ دستگاه آمبولانس همراه با نیروهای عملیاتی امداد و نجات نیز در درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال ‌احمر استان در این عمود مستقر شده اند در صورت نیاز، زائران نیازمند به خدمات بیمارستانی را به نزدیکترین مرکز منتقل کنند.

هاشمی اظهار داشت: علاوه بر تیم درمانی هلال احمر زنجان و تیم ثابت عملیاتی امداد و نجات، اکیپ‌های سیار امدادی هلال احمر همراه با آمبولانس در مسیر پیاده روی اربعین حسینی فعالیت دارند تا در صورت وقوع حوادث احتمالی در کمترین زمان ممکن برای امدادرسانی اقدام کنند.

وی ادامه داد: درمانگاه هلال احمر متشکل از پزشکان متخصص اعم از اطفال، قلب، داخلی، زنان و زایمان، پزشکان عمومی، پرستار، تکنسین اورژانس، تکنسین فنی داروخانه و سایر عوامل است که از ۶ شهریور در موکب شهرستان خرم دره در عمود ۶۶۶ خدمات درمانی رایگان به زوار ارائه می دهد.

رئیس کمیته امداد و نجات ستاد اربعین استان زنجان گفت: هلال احمر استان اربعین امسال برای نخستین بار اقدام به برپایی درمانگاه تخصصی سطح ۲ در مسیر نجف به کربلا برای ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی(ع) کرده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سازمان همیاری
خبر قبلی
 تاریخ استفاده از تسهیلات قانون حمایت جوانی جمعیت تغییر کرد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست