مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان برتر شد

آب از دیرباز، دارای احترام و تقدس بوده است

مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان برتر شد

 

 

 

 

رئیس مرکز علمی- کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با بیان این که آب از دیرباز، دارای احترام و تقدس در جوامع بشری بوده است، گفت: مدیریت منابع آبی و فرهنگ‌سازی نسبت به صرفه‌جویی در مصرف اب، امری ضروری است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ هاجر شکری در سمینار آموزشی مدیریت منابع آب و محیط زیست، اظهار کرد: شکل‌گیری روستاها و شهرها و گسترش جوامع، متاثر از آب و محیط زیست بوده و حیات بشریت، وابسته به آن است.
وی با اشاره به این که حفظ اکوسیستم، وظیفه همه ماست، افزود: باید به‌گونه‌ای در حفظ اکوسیستم تلاش شود تا نسل‌های آینده نیز بتوانند از منابع آبی و محیط زیستی، بهره‌مند شوند.

رئیس مرکز علمی- کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با بیان اینکه از حمایت‌های مدیرعامل سازمان و خانم دکتر سجادی و دکتر طغرا نگار به جهت هدایت مراکز علمی کاربردی در مسیر صحیح تشکرمی کنیم، خاطرنشان کرد: با اشاره به اینکه تاکنون دوره های متعدد ضمن خدمت کارکنان دهیاری‌ها وشهرداری‌های استان توسط این مرکز اجرا شده، ضرورت برگزاری این سمینار به جهت توجه به مدیریت منابع آب و محیط زیست و توسعه پایدار در کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در همین راستا برنامه ریزی وب رگزاری کارگاههای اموزشی در آینده مورد تاکید قرار دارد.

گفتنی است این سمینار، بیستم شهریورماه جاری با حضور دهیاران استان و با تدریسِ دکتر ژیلا سجادی (رئیس موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی مدیریت شهری و روستایی) و مهندس اباذر صفی‌خانی(از اساتید حوزه محیط زیست) در سالن اجتماعات دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان برگزار شد که ضرورت مدیریت منابع آبی و صرفه‌جویی در مصرف آن از مهم‌ترین اهداف آن بود.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ضرورت مدیریت منابع آبی جهت استفاده نسل‌های بعدی
خبر قبلی
جنگ اقتصادی و جنگ روانی حربه جدید دشمنان انقلاب اسلامی ایران است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست