1. اخبار استان
  2. ۳۵۰۰ ناظر بر روند انتخابات در زنجان نظارت می‌کنند

کد خبر: 33044

۳۵۰۰ ناظر بر روند انتخابات در زنجان نظارت می‌کنند

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان گفت: سه هزار و ۵۰۰ ناظر در شعبه های اخذ رأی در حوزه های انتخابیه استان بر روند انتخابات نظارت می‌کنند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  محمدجواد محمدی در ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه نظارت بر روند انتخابات شامل قبل، حین و بعد از انتخابات است، افزود: تهمیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: ۸۲ نفر ضابط قضایی خاص در سطح استان تعیین شده است و اگر تخلف تأثیرگذاری رخ دهد در کوتاه ترین زمان مورد رسیدگی قرار می گیرد.

محمدی به فعالیت سامانه مردم ناظر برای گزارش تخلف های انتخاباتی اشاره کرد و افزود: مردم می توانند حتی تخلف های هیات نظارت را در این سامانه گزارش کنند و بر اساس همین گزارش ها یکی از اعضای هیات نظارت شهرستان ها در استان برکنار شده است.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات میزان تخلف های انتخاباتی نسبت به دوره های گذشته پایین بوده است، گفت: تا این لحظه، انتخابات در استان با کمترین مشکل در حال برگزاری است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان به اتحاد و انسجام بین هیات نظارت و ستاد انتخابات استان اشاره کرد و ادامه داد: انتخابات به شکل مطلوب پیش می رود و انشالله با مشارکت حداکثری این حلاوت بیشتر نیز خواهد شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نظم امور انتخابات حاصل تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی است
خبر قبلی
۷۰ شعبه اخذ رای در شهرستان خدابنده سیار است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست