دپوی پسماند روی در محل فعلی شهرک‌روی زنجان متوقف می‌شود

 

 

دپوی پسماند روی در محل فعلی شهرک‌روی زنجان متوقف می‌شود

تعیین برخی ضرب الاجل‌ها برای دپوی پسماند روی در زنجان

 

 

 

 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان با اشاره به تاکیدات استاندار زنجان مبنی بر تعیین تکلیف وضعیت فعلی محل دپوی روی در شهرک تخصصی روی زنجان، گفت: دپوی روی در محل فعلی شهرک روی زنجان متوقف و فضای فعلی ایزوله می‌شود.

 

 

محمدرضا آبی پور در گفت‌و‌گو با همدلی‌زنجان با بیان اینکه پسماندهای شهرک روی از ادوار گذشته در محل فعلی به عنوان محل موقت دپو شده است، اظهار کرد: بدون لحاظ محل دائمی این فضای فعلی به عنوان محل موقت جهت دپوی پسماند روی در شهرک تخصصی روی انتخاب شده است.

وی با باین اینکه مدیریت استان در خصوص تعیین تکلیف پسماندهای فعلی حساسیت زیادی دارند، افزود: بر همین اساس مقرر شد کمیته ای زیر نظر دفترهماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان برای بررسی شرایط و تعیین تکلیف وضعیت موجود ایجاد شود که مطابق را نظرات کمیته پیگیری مصوبات را برعهد داشته باشد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان از تعیین برخی ضرب الاجل ها برای دپوی پسماند روی خبر داد و گفت: در محل سازمان محیط زیست کشور جلسه ای با حضور مسئولان استانی و کشوری و حضور استاندار زنجان برگزار شد که هفت نقطه برای دپوی پسماند شهرک روی پیش بینی شد که این هفت منطقه مورد بازدید قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه از این هفت سایت، یک نطقه برای دپو پسماند روی مشخص و نهایی شده است، افزود: مقرر شد ارزیابان محیط زیست طی دو ماه فرصت مطالعات لازم را انجام و نتایج را ارائه کنند و سپس طی فرصت ۱۰ روزی سازمان محیط زیست مطالعات را بررسی و اعلام نظر کند.

آبی پور در ادامه خاطرنشان کرد: محل فعلی دپو پسماند در شهرک تخصصی روی ایزوله می شود و بعد از این تمامی پسماندهای تولیدی باید در محل جدید با لحاظ شرایط زیست محیطی لازم دپو شوند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
«توآن»، فرصتی برای دیدن جاذبه‌های آسمان در شب است
خبر قبلی
مهرداد سلطانی به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان منصوب شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست