1. اجتماعی
  2. میزان بیمه شدگان اجباری استان به بیش از ۱۱۰ هزار نفر رسید

کد خبر: 3550

میزان بیمه شدگان اجباری استان به بیش از ۱۱۰ هزار نفر رسید

میزان بیمه شدگان اجباری استان به بیش از ۱۱۰ هزار نفر رسید

۲۰ تا ۲۷ اسفند، عیدی مستمری بگیران زنجانی پرداخت می‌شود

 

 

 

 

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه برای نخستین بار میزان بیمه شدگان اجباری استان به بیش از ۱۱۰ هزار نفر رسیده است، گفت: میزان بیمه شدگان اجباری استان به بیش از ۱۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر رسید.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ مسعود علیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، با بیان اینکه عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی در استان زنجان طی ۲۰ اسفند تا ۲۷ این ماه پرداخت می شود، اظهار کرد: حداقل پرداختی برای مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی بیش از میزان مبلغ مصوب دستمزد شورای عالی کار خواهد بود.

وی با بیان اینکه در سال جاری حقوق پرداختی کم تر از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان نبوده است، افزود: میزان دریافتی مستمری بگیران تامین اجتماعی در کشور با رشد ۹۵ درصد همراه بوده و این رشد توانسته بخشی از قدرت خرید این قشر را تقویت کند که این رویکرد در دولت طی سال های اخیر وجود داشته است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان تعداد کارگاه های فعال استان زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: تعداد کارگاه های فعال تولیدی استان مطابق با آمار این اداره کل ۱۳ هزار و ۵۰۰ کارگاه بوده و تمام شاخص های این حوزه بیانگر رونق تولید و بهبود فرایندها دراین بخش است.

وی از رویکرد جدی تامین اجتماعی استان برای توسعه خدمات الکترنیک خبر داد و گفت: تلاش می شود برای رسیدن به سازمانی تمام الکترونیک، بسترها و زمینه های مورد نیاز فراهم شود و توسعه این بخش با جدیت دنبال می شود.

علیاری از پوشش ۳ هزار و ۴۶۰ بیمه تامین اجتماعی زنان خانوار در استان زنجان گفت و تاکید کرد: خوشبختانه با اطلاع رسانی مناسب میزان پوشش این بیمه در استان گسترش یافته و امیدواریم بتوانیم میزان پوشش آن را بیش از پیش توسعه دهیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
«فیلشاه»؛ تنها انیمیشن حاضر در جشنواره فجر
خبر قبلی
زنجان، صاحب نردبان ۵۲ متری اطفای حریق می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست