ارسال محموله کمک های امدادی استان زنجان به استان های سیل زده شمال کشور

استاندار زنجان گفت: روند ارسال کمک های متعدد از سوی مردم و دستگاه های امدادی استان زنجان به نقاط آسیب دیده سراسر کشور همچنان ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ فتح اله حقیقی با بیان اینکه از نخستین ساعات اعلام وضعیت بحران در کشور، جلسات هماهنگی مدیریت بحران استان تشکیل و بازدیدها از مناطق حادثه خیز و حاشیه سدهای استان زنجان انجام شده است، اظهار کرد: علاوه بر آمادگی کامل تمامی اعضای ستاد بحران استان و ابلاغ ممنوعیت خروج مدیران تا عادی شدن شرایط از استان، از سوی دستگاه های امدادی، جهادی، بسیج و گروه های مردمی نیز اقدامات لازم برای جمع آوری و اعزام کمک های لازم به مردم مناطق سیل زده آغاز شده و در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۶۰۰ بسته اقلام اساسی با ۲ دستگاه خودروی سنگین یونیماک در قالب ۲ محموله از استان زنجان جهت امدادرسانی به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال شد، افزود: درصورت نیاز امکان اعزام تیم های بهداشتی شامل بهداشت محیط، مبارزه با بیماریهای واگیر، مبارزه با بیماریهای غیرواگیر و بهداشت روان و ماسک n95 به دانشگاه گلستان وجود دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان بعنوان استان معین مازندران در مواقع بروز بحران انتخاب شده است، یادآور شد: کمک های لازم به مردم منطقه تامین و در حال ارسال می باشد و تا کنون یک هزار تخته پتو، ۳۰ هزار قرص نان، چراغ برقی، کنسرو، مواد خوراکی، پوشاک و بیل و کلنگ به استان مازندران ارسال می شود.

وی با تاکید بر اینکه تا عادی شدن شرایط ارسال کمک‌ها همچنان ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: بخشی از کمک های مردمی ارسال شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به مردم مناطق سیل‌زده عبارتست از: ارسال انواع بیسکویت به ارزش بیش از ۸۰ میلیون تومان تاکنون و ارسال پوشاک بچه و لوازم بهداشتی و نیز کلیه واحدهای صنعتی جهت پذیرایی از مهمانان در راه مانده در کلیه راههای مواصلاتی استان اعلام آمادگی کامل کرده اند.

حقیقی افزود: ۲۰ غواص زنجانی نیز برای حضور در منطقه و کمک به هموطنان سیل‌زده اعلام آمادگی نموده اند که در صورت اعلام نیاز از سوی استان‌های مذکور این غواصان نیز اعزام خواهند شد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تشکیل کمیته مدیریت بحران در شهرک های صنعتی استان زنجان
خبر قبلی
 مسمومیت با مونوکسید کربن در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست