1. اجتماعی
  2. از همه بضاعتمان استفاده خواهیم کرد تا انتخابات پر شور باشد

کد خبر: 19997

از همه بضاعتمان استفاده خواهیم کرد تا انتخابات پر شور باشد

استاندار زنجان گفت: همه ما یک تکلیف داریم و باید تلاش کنیم انتخابات مطلوب و سالمی برگزار کنیم.

به گزارش همدلی‌زنجان، به نقل از استانداری زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه همه ما در برگزاری انتخابات تجربه های گران قیمتی داریم، افزود: تمام تلاش ما در گذشته جهت برگزاری انتخابات سالم بوده و بنده آنچه در توان داشتم صرف کردم تا انتخابات به صورت سالم و پرشور در استان زنجان برگزار شود.

مقام عالی اجرایی استان اظهار داشت: آنچه برای ما مهم است اجرای دقیق قانون است. در انتخابات پیش رو نیز تلاش خواهد شد تا انتخابات بر مبنای قانون و با اقتدار تمام برگزار شود؛ در این جهت از همه آبرو و تجربه مدیریتی خودم بهره می گیرم تا قانون با اقتدار اجرا شود.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت در برگزاری انتخابات گذشته در استان این بود که تعامل و هماهنگی بین هیات اجرایی و نظارت وجود داشت، گفت: این موضوع در انتخابات پیش رو نیز با قوت بیشتری در دستور کار است. ما به عنوان سرباز رهبر معظم انقلاب، از همه بضاعتمان استفاده خواهیم کرد که انتخابات افتخاری برای نظام بشود و پر شور باشد.

حقیقی با بیان اینکه کشور ما بر اساس تلاش و وحدت شکل گرفته است، گفت: مقوم های وحدت از جمله اعتماد، رضایت و مشارکت است و یکی از جلوه های مهم تحقق این مقوم ها در عرصه انتخابات می باشد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما برای نمایش وحدت در انتخابات، همه تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به ملت ایران را عقیم می گذارد.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برگزاری انتخابات در شرایط شیوع کرونا کار سختی است، گفت: اکنون ما در نقطه ای ایستادیم که با یک ویروس جهش یافته ای مواجه هستیم که بسیار خطرش بالاتر است.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات در مرکز استان به صورت الکترونیک برگزار می شود، افزود: با آسیب شناسی هایی که در انتخابات دوره های قبل انجام شده، مراحل انتخابات با تدبیرهایی که می کنیم، در استان اجرایی می شوند.

حقیقی اظهار داشت: باید تدبیری کنیم که در برخی روستاها انتخابات شوراها بدون کاندیدا نباشد.

استاندار زنجان بار دیگر بر ضرورت هماهنگی بین هیات های اجرایی و نظارت در انتخابات تاکید کرد و گفت: همه ما یک تکلیف داریم و باید تلاش کنیم.

در پایان این جلسه نیز احکام اعضای ستاد انتخابات استان اعطا شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سامانه بارشی فردا از استان زنجان خارج می شود
خبر قبلی
بانک‌ها می‌دانستند بورس می‌ریزد!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست