1. اخبار استان
  2. بودجه عمرانی استان زنجان ۳۸۳ میلیارد تومان در سال ۹۸

کد خبر: 8016

بودجه عمرانی استان زنجان ۳۸۳ میلیارد تومان در سال ۹۸

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با اشاره به وضعیت اعتبارات استان زنجان در لایحه بودجه سال آتی، گفت: بودجه عمرانی استان زنجان در سال ۹۸ به میزان ۳۸۳ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ شهرام طهماسبی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، با بیان اینکه درآمدهای استانی استان زنجان در لایحه بودجه ۹۸ به میزان ۹۶۸ میلیارد تومان پیش بینی شده است، اظهار کرد:  جایگاه ۱۳ کشور در درآمدهای استانی متناسب با رشد این درآمدها هستیم. این میزان در سال گذشته ۸۳۵ میلیارد تومان بود.

وی به وضعیت اعتبارات خالص استانی اشاره کرد و افزود: اعتبارات استانی خالص در سال جاری ۵۹.۷ میلیارد تومان بود که در سال آتی به ۷۵ میلیارد رسیده است. این میزان دارای۱.۶۲ درصد رشد بوده که از نظر میزان رشد استان ۳۰ کشور هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه اعتبارات ۳ درصد نفت و گاز استان زنجان در سال جاری به میزان ۷۷.۴ میلیارد تومان بوده است، یادآور شد: این میزان در لایحه بودجه سال آتی به ۸۳ میلیارد رسیده  که ۱.۵۲ درصد رشد دارد و از حیث میزان رشد، استان زنجان رتبه ۱۹ کشور است.

وی به اعتبارات حوزه ورزش از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: در این بخش اعتبارات پیش بینی شده برای استان در سال جاری به میزان ۱۵.۱ میلیارد تومان بوده که به ۱۹.۴ درصد در سال آتی رسیده است. از نظر رشد ۲۹ کشور هستیم.

طهماسبی با بیان اینکه جمع اعتبارات سه بخش خالص استانی، ۳ درصد نفت و ورزش در سال جاری به میزان ۱۷۶ ملیارد بوده است، خاطرنشان کرد: این میزان در سال آتی به ۱۷۸ میلیارد رسیده که دارای ۱.۳ درصد رشد بوده است. از حیث میزان افزایش استان زنجان رتبه ۱۴ کشور است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با اشاره به اینکه اعتبارات قانون بودجه استفاده متوازن از خدمات کشور نیز برای استان ۱۴ درصد رشد داشته است، افزود: در بخش استانی ۱۲۵ میلیارد تومان در سال جاری اعتبار تعریف شده بود که این میزان برای سال آتی به ۱۴۲ میلیارد رسیده که ۱۴ درصد رشد دارد.

وی به کل اعتبارات عمرانی استانی زنجان اشاره کرد و یادآور شد: اعتبارات عمرانی استان در سال جاری ۳۵۴ میلیارد بوده  که در سال آتی به۳۸۳ میلیارد رسیده که ۸ درصد رشد دارد. از این نظر میزان رشد رتبه ۲۴ کشوری هستیم.  اعتبارات جاری استان نیز در سال آتی ۱۷.۵ درصد رشد دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ترویج اصول فنی ساختمان سازی از اهداف اصلی نظام فنی روستایی است
خبر قبلی
نگاهی به حقوق بیمار در حقوق شهروندی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست