مدیر کل کمیته امداد استان زنجان:

حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری باید تاثیر بسزایی در رشد استان زنجان داشته باشد

نشست هماهنگی تدوین بسته ها و فرصت های سرمایه‌گذاری گردشگری، در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری به ریاست مرتضی شهامی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان و با حضور جمعی از مدیران ذیربط و نیز شهرداران از مناطق مختلف استان با هدف آمادگی بیشتر و حضور توانمند در این نمایشگاه، در استانداری زنجان برگزار شد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان، در این نشست با اشاره به اینکه، دنبال این هستم که با یک کار ویژه، استان زنجان را در این نمایشگاه به طور ویژه معرفی کنیم گفت: حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران باید تاثیر بسزایی در رشد و پیشرفت استان زنجان داشته باشد.

شهامی با بیان اینکه پیشنهادهای ارائه شده در این حوزه پذیرفته می شود افزود: اما نکته حائز اهمیت این است که باید با هم افزایی و هماهنگی دستگاه های ذیربط ، بتوانیم در این نمایشگاه به شکل آبرومندانه حاضر شویم.

وی با تاکید بر اینکه باید ببینیم چگونه می توانیم در این نمایشگاه ظاهر شویم تا هم به صورت خاص و ویژه باشیم و هم از حالت کلیشه‌ای خارج شویم تصریح کرد: همه باید کمک کنند تا نمایشگاه آبرومندانه باشد و تاثیر خودرا در توسعه و تعالی استان داشته باشد

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
«روایت» امیدوارانه داشته باشیم
خبر قبلی
انعقاد قرار داد ۲۳۸ پروژه نهضت ملی مسکن زنجان با شبکه بانکی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست