1. اجتماعی
  2. «روایت» امیدوارانه داشته باشیم

کد خبر: 29230

«روایت» امیدوارانه داشته باشیم

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: اطلاع رسانی نیازمند روایتی است که بیانگر نوع نگاه ما به مساله است. او با اشاره به اینکه منکر مشکلات موجود در حوزه های مختلف نیستم اضافه کرد ، اگر روایت درستی از مسائل نداشته باشیم ، همین مشکلات می تواند بن مایه ساخت روایت‌های ناامید ساز توسط رسانه‌های دشمن باشد پس باید تلاشمان بر این باشد که روایت‌ اول، از ناحیه ما در راستای امید آفرینی باشد .

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حسین نجفی در جلسه کمیته اجتماعی شورای اطلاع رسانی اظهار کرد: متاسفانه در مواجه های مختلف مشکل ما این است که معمولا اطلاع رسانی ما یا روایت جدی ندارد و یا واکنشی منفعلانه به روایت دیگری است. او به نمونه واکسن ساخته شده توسط دانشمندان ایرانی برای کرونا اشاره کرد و گفت ، در اپیدمی کرونا دیدیم که چگونه روایت دشمن با ایجاد تردید و تمسخر ساخت واکسن توسط ایرانی ها را بارها زیر سوال برد ، ولی الحمدلله گذر زمان نشان داد که آب مقطر، کنایه از عدم توانایی ایرانی ها در ساخت واکسن، چگونه بر فایزر، به مثابه تکنولوژی برتر ساخت واکسن، پیروز شده است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نباید به گزارشگر مدیران و یا ادارات تبدیل شوند افزود ، بخشی از وظیفه روابط عمومی ها باید پرداختن به مطالبات مردم از دستگاه های متبوع شان باشد، خاطر نشان کرد: روایت صحیح و امیدوارانه روایتی است که علاوه بر نشان دادن توانمندی ها، کاستی ها و ضعف ها را نشان دهد تا بستر اجتماعی مناسبی برای ارتقا و اصلاح سیستم ها را شکل گیرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آیین اختتامیه نخستین سوگواره ملی شعر آیینی «خورشید ضمیران» برگزار می‌شود
خبر قبلی
حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری باید تاثیر بسزایی در رشد استان زنجان داشته باشد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست