1. اجتماعی
  2. خدمات حقوقی و مشاوره برای ۴۶۳۶۱ نفر درزنجان

کد خبر: 18854

رئیس کل دادگستری استان زنجان خبر داد:

خدمات حقوقی و مشاوره برای ۴۶۳۶۱ نفر درزنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: در هشت ماه نخست سال جاری بیش از ۴۶۳۶۱ نفر از مراجعین به دادگستری استان خدمات حقوقی و مشاوره دریافت کردند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با بیان این مطلب، اظهار کرد: در راستای حفظ کرامت و تکریم مراجعین از ابتدای سال جاری تا ۱۵آذر ماه ، با رعایت کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا و حفظ فاصله گذاری اجتماعی، بیش از ۴۶۳۶۱ نفر از مراجعین به دادگستری استان زنجان توسط کارشناسان مجرب خدمات و مشاوره حقوقی رایگان دریافت کردند.

وی در بیان فلسفه وجودی واحدهای ارشاد و معاضدت قضایی، گفت: تدوین صحیح دادخواست موجب جریان صحیح دادرسی و نقص در آن سبب کندی کار محاکم می شود و از سوی دیگر، نا آشنایی با روندهای قضایی و کیفیت استفاده از خدمات کارشناسان و مشاوران حقوقی از مهم ترین عوامل اطاله دادرسی است و واحدهای ارشاد و معاضدت قضایی برای رفع همین معضلات تشکیل شده اند و هدفشان توانمند سازی مراجعان به دادگستری و جلب رضایت آنان است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد : همچنین با همکاری کانون وکلای قوه قضاییه استان تعداد ۱۰۵ نفر توسط وکلای قوه قضاییه معاضدت حقوقی به مراجعین داده شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
 زمزمه‌ رد کلیات بودجه ۱۴۰۰ در پارلمان
خبر قبلی
۱۵۳ روستای استان زنجان در محدوده گسل زلزله هستند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست