1. اجتماعی
  2. دستگیری کلاهبردار ۸۰ میلیارد ریالی در سلطانیه

کد خبر: 17570

دستگیری کلاهبردار ۸۰ میلیارد ریالی در سلطانیه

فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۸۰ میلیاردی ریالی توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان سلطانیه خبر داد.

به گزارش “همدلی زنجان”؛ سردار  رحیم جهانبخش با بیان این مطلب، اظهار کرد: در پی مراجعه مسئول باربری شهرستان سلطانیه مبنی بر بارگیری هزار و ۵۳۰ کارتن سیگار به ارزش ۸۰ میلیارد ریال توسط راننده یک دستگاه کامیون و سرقت بار و فروش آن به شخصی دیگر رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان سلطانیه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان افزود: کامیون مورد استفاده در حمل و جابجایی سیگار در یکی از بیابان های پایتخت کشف و به پارکینگ انتقال داده شد.

سردار جهانبخش  گفت:  پلیس ضمن شناسایی یکی از توزیع کنندگان عمده محصولات دخانی در شرق استان تهران با همکاری وی دیگر افراد دخیل در امر حمل و جابجایی و فروشنده سیگارهای سرقت شده را شناسایی و با همکاری پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شد و به بزه انتصابی اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه عامل اصلی کلاهبرداری، یک تبعه افغانی و فاقد مدارک هویتی بوده که با وعده های پوشالی به عده ای ضمن خرید خودرو به نام آنان و استفاده از مدارک هویتی آنان در افتتاح ، برداشت و جابجایی وجه اقدامات مجرمانه خود را انجام می داد ،گفت: این متهم دستگیر و با صدور قرار ۱۷۰ میلیارد ریال روانه زندان مرکزی شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پرداخت ۶۳۰ میلیون تومان تسهیلات به تولیدکنندگان و فرشبافان استان زنجان
خبر قبلی
روستاهای گردشگرپذیر استان زنجان معرفی می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست