1. اخبار استان
  2. راشا کاسپین جریان سرمایه گذاری بزرگ در استان زنجان است

کد خبر: 23054

راشا کاسپین جریان سرمایه گذاری بزرگ در استان زنجان است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان از شرکت راشاکاسپین ایرانیان بازدید کرد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ محسن عباسی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان از مجتمع راشا کاسپین ایرانیان بازدید و با مدیران این شرکت در خصوص مسائل دوجانبه بحث و گفت و گو کردند. در این بازدید پروژه های مهم در دست اقدام بازدید و هماهنگی های لازم جهت تسریع عملیات اجرایی آن ها انجام شد.

بازدید از مخزن در دست ساخت شرکت راشاکاسپین در تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان جهت انتقال پساب تصفیه شده به شرکت راشا کاسپین ایرانیان، ایستگاه گاز، ایستگاه آتش نشانی شهرک و اقدامات جامع شرکت در خصوص مباحث ایمنی، اتصال راه آهن به شهرک صنعتی و استفاده بهینه شرکت از خدمات بار ریلی و ایجاد تعریض باند دسترسی به شرکت از جمله مهم ترین مباحث مورد بحث و بررسی دو طرف بود.

ایجاد مرکز اورژانس در ورودی شهرک صنعتی شماره یک زنجان

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان در دیدار با مدیرعامل مجتمع راشا کاسپین ایرانیان، با بیان اینکه شاهد رویکردهای جدید و توسعه ای در شرکت هستیم، اظهار کرد: شرکت شهرک های صنعتی استان نیز نسبت به توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی در استان اقدام کرده و یکی از مهم ترین اقدامات در شهرک صنعتی شماره یک زنجان ایجاد سه حلقه چاه آب برای تامین نیازهای آبی واحدهای تولیدی بوده است.

محسن عباسی با اشاره به اینکه مشکلات تامین برق واحدهای تولیدی در استان مرتفع شده است، خاطرنشان کرد: طی یک هفته آتی این مشکل به صورت کامل مرتفع می شود و با تعدیل پیک مصرف برق در استان با ورود به فصل پاییز شاهد مرتفع شده کامل این مشکل خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اقدامات زیرساختی و مهم در خصوص تامین ایمنی واحدها نیز در دستور کار قرار دارد، افزود: ایجاد مرکز اورژانس در ورودی شهرک صنعتی شماره یک زنجان پیش بینی شده و در حال ساخت است. برای این پروژه ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده و کارهای پایانی آن در دست اقدام است.

این مقام مسئول ادامه داد: در این مرکز اورژانس دو پزشک مستقر خواهد شد و کادر متخصص پزشکی در آن حضور خواهند یافت. تجهیزات مورد نیاز نیز مستقر می شود.

وی با بیان اینکه واگذاری زمین در شهرک صنعتی را تسریع کرده ایم، یادآور شد: تلاش شده با لکه گیری مناسب برخی مشکلات موجود در آسفالت معابر دسترسی شهرک صنعتی را کاهش دهیم.

عباسی با تاکید بر ضرورت توسعه ارتباط شرکت با مدیران شرکت راشا کاسپین جهت مرتفع نمودن مشکلات و همواره شدن برنامه های توسعه ای آن در جهت حمایت از تولید و اشتغال، گفت: ظرفیت های قانونی شرکت را برای حمایت از اشتغال و تولید در استان بکارگیری خواهیم کرد و در این راستا ارتباط سازنده ای با شرکت راشاکاسپین ایجاد می کنیم. با اتصاب راه آهن به شهرک صنعتی شرکت راشا کاسپین نیز می تواند از این ظرفیت بهره لازم را ببرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان از معاونین خود خواست تمامی موارد مربوط به شرکت راشا کاسپین جمع بندی و مورد بررسی قرار گیرد. وی همچنین گفت: مسائل مختلف شرکت را به صورت همزمان جلو می بریم و هر موضوعی که نیازمند ورود شرکت باشد همکاری لازم انجام خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه در خصوص مسائل مربوط به ایستگاه گاز جلسه مشترکی با مدیران شرکت گاز برگزار شود، تاکید کرد: ابتدا یک جلسه کارشناسی برگزار شود و بعد از بحث و بررسی و خروجی نهایی جلسات کارشناسی نسبت به اتخاذ تصمیمات مدیریتی اقدام می کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه موضوع آسفالت یک لاین از مسیر دسترسی شرکت نیز در اولویت قرار می گیرد، گفت: زیرسازی لازم انجام می شود و اقدامات تکمیلی در دستور کار خواهد بود.

وی به ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی شماره یک زنجان اشاره کرد و افزود: از مدیران شرکت راشا کاسپین خواستاریم دو نیروی کاربلد و متخصص در اختیار شرکت خدماتی قرار گیرد. با همکاری شرکت راشا کاسپین، شرکت تسکو و همچنین شرکت شهرک های صنعتی این مرکز فعالیت جدی خود را انجام دهد و هماهنگی لازم نیز با سازمان آتش نشانی شهرداری زنجان جهت عملیات مهم صورت می گیرد.

راشا کاسپین جریان عظیم سرمایه گذاری ایرانیان یک در استان زنجان

سعید امیدی، مدیر مجتمع راشا کاسپین ایرانیان ضمن تقدیر از حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان در این مجتمع تولیدی، حضور وی در این شرکت را موجب همکاری سازنده برشمرد و خواستار تقویت ارتباط و همکاری های متقابل شد.

وی با بیان اینکه مجتمع راشا کاسپین ایرانیان جریان عظیم سرمایه گذاری در استان زنجان است، تاکید کرد: سرمایه گذاران این مجتمع دارای ظرفیت سرمایه گذاری صنعتی بزرگ و قابل توجه ای هستند که اگر این سرمایه ها درست هدایت شود برای جهش تولید در اقتصاد استان بسیار موثر خواهد بود.

مدیر مجتمع راشا کاسپین ایرانیان با بیان اینکه جذب این سرمایه گذاری و فعالیت تولیدی این مجتمع با هماهنگی عوامل مختلف در استان محقق شده است، اظهار کرد: فاز توسعه ای این شرکت (pm2 ) طی یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید که این فاز یک هزار نفر اشتغالزایی جدید ایجاد می کند. با احتساب اشتغال موجود اشتغالزایی این مجتمع به بیش از ۲ هزار و  ۲۰۰ نفر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در شهرک صنعتی شهید شهریاری۱۵ الی ۲۰ هکتار زمین در حال تامین است، خاطرنشان کرد: تمامی این موارد میانه راه این شرکت در مسیر توسعه است. با توجه به اهمیت شرایط باید تلاش کنیم با جلب نظر مسئولان از رویکرد سرمایه گذاری این مجموعه حمایت کنیم تا طی ۵ سال آتی شاهد حضور چندین مجتمع همچون راشا کاسپین در سطح استان زنجان باشیم.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۴۴ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در استان زنجان افزوده شد
خبر قبلی
۳ نامزد تصدی پست شهرداری زنجان برنامه ارائه کردند + فیلم
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست