زنجان در حوزه آی‌تی و انرژی ظرفیت سرمایه گذاری بالایی دارد

 

زنجان در حوزه آی‌تی و انرژی ظرفیت سرمایه گذاری بالایی دارد

 روابط زنجان_ازمیر با تحقق شناخت اولیه توسعه می‌یابد

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان به ظرفیت های استان زنجان در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: استان زنجان در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن دارای طرفیت‌های بالایی است.

به گزارش همدلی‌زنجان، نیک سرشت در نشست جمعی از فعالان اقتصادی استان با معاون سرمایه گذاری استاندار ازمیر ترکیه در اتاق بازرگانی زنجان، با بیان اینکه در برخی از رسته های حوزه آی تی و صنعت انرژی استان زنجان ظرفیت های قابل توجهی دارد، اظهار کرد: بخش های مستعد استان زنجان می تواند زمینه مناسبی برای حضور سرمایه گذاران کشور ترکیه و توسعه روابط دوجانبه باشد.

وی استان ازمیز ترکیه را یکی از استان های صنعتی این کشور برشمرد و افزود: ازمیر داراب ظرفیت های صنعتی قابل توجهی بوده و این دو استان با شناخت اولیه می توانند زمینه توسعه روابط را بیش از پیش توسعه دهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ترکیه در تمامی ابعاد برای ایران دارای اهمیت است، یادآور شد: ترکیه در تمامی حوزه ها اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای ایران دارای اهمیت بوده و حسن همجواری و همسایگی دو کشور و سابقه بالای فرهنگی زمینه نزدیکی این دو کشور مهم منطقه را فراهم کرده است.

وی روابط اقتصادی دو کشور را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: رابطه اقتصادی دو کشور در گذشته مناسب بوده و هم اینک نیز در مسیر رشد قرار دارد که باید زمینه توسعه روابط با حمایت بخش دولتی دو کشور تقویت شود.

نیک سرشت با بیان اینکه دو طرف بعد از شناخت اولیه نقشه راه توسعه روابط را تقویت خواهند کرد، افزود: مسئولان استان ازمیر در این راستا پیشقدم هستند و بعد از شناخت اولیه مسئولان دولتی زمینه ساز حضور بخش خصوصی در دو کشور را فراهم می‌کنند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تدوین استاندارد ماهی سالم توسط شیلات استان زنجان
خبر قبلی
شفافیت مالی و همدلی، خلاء زنجان در آغاز سبزه‌میدان!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست