1. اخبار استان
  2. صدور سند تک برگی برای ۱۲۰ هزار هکتار از اراضی ملی زنجان

کد خبر: 12381

صدور سند تک برگی برای ۱۲۰ هزار هکتار از اراضی ملی زنجان

  رئیس اداره ممیزی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، از صدور سند تک برگی کاداستر برای ۱۲۰ هزار هکتار از اراضی ملی زنجان خبر داد.

به گزارش همدلی‌‌زنجان”؛ محمد علی فرخی در جلسه رفع موانع و مشکلات حوزه کاداستر و اخذ اسناد تک‌برگی اراضی ملی، از صدور سند تک برگی کاداستر برای ۱۲۰ هزار هکتار از اراضی ملی زنجان خبر داد و گفت: در نقاط شمیم برای انجام مراحل کاداستر اراضی با مشکلاتی مواجه بوده ایم.

وی اظهار کرد:  مقرر شد اداره ثبت علاوه بر همکاری و تعامل در نقاط شمیم و نقاط برداشت حدود ثبتی،  نیروهای خود را برای  رفع مشکلات این حوزه  و همکاری با کارشناسان اداره کل  منابع طبیعی استان آموزش دهد.

رئیس اداره ممیزی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان،گفت: انتظار می رود با تعامل و هم اندیشی بین این دو اداره کل اجرای طرح کاداستر اراضی در استان از رشد مطلوبی برخوردار شود.

فرخی با اشاره به این که در حدود ۸۰ هزار هکتار از اراضی استان  عملیات اجرایی کاداستر انجام شده و در حال صدور اسناد این زمین ها هستیم ، افزود: ۲۰۰ هزار هکتار نیز در حال انجام است.

وی ابراز کرد: کاداستــر به نظـامی اطـلاق می شـود که هـدف از آن تعییــن محـدوده های مالکیتی به همراه اطلاعات حقوقی مرتبط به هر ملک است ومشخصه های زمین مانند اندازه ، کاربری، مشخصات رقومی، ثبتی و یا حقوقی به نقشه بزرگ مقیاس اضافه می شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اعضای بدن شهروند ۵۲ساله زنجانی به بیماران زندگی دوباره بخشید
خبر قبلی
 ۱۰ شرکت برتر جهان برای اشتغال
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست