ضرورت معرفی شخصیت‌های علمی به منظور الگوسازی برای جوانان

 

ضرورت معرفی شخصیت‌های علمی به منظور الگوسازی برای جوانان

 

 

 

استاندار زنجان با تاکید بر اهمیت تجلیل و معرفی شخصیت های بزرگ علمی کشور، گفت: معرفی و تجلیل از شخصیت‌ های علمی کشور در راستای الگوسازی برای جوانان، ضروری است.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ اسداله درویش امیری در مراسم تجلیل از برندگان جایزه علمی ثبوتی-خواجه پور در دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان، با بیان اینکه تکریم و تجلیل از فرزندان حوزه علم و دانشگاه، اقدام مهم و قابل تقدیری است، اظهار کرد: تجلیل و تکریم افراد در زمان حیات آنها، از اهمیت بسیار فراوانی برخوردار است و باید این فرهنگ، در سطوح مختلف جامعه گسترش یابد.
وی با بیان اینکه نباید اجازه داد تعریف و تمجید های ظاهری جای تجلیل واقعی را بگیرد، افزود: اقدام دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه در این راستا، یک اقدام مهم تلقی می شود و این مهم البته، نیازمند تلاش بیشتر برای توسعه در سطوح مختلف است.
استاندار زنجان تلاش بیش از ۸۰ دهه ای پروفسور یوسف ثبوتی در عرصه علمی کشور و استان زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: تلاش های این شخصیت علمی و فرهیخته کشور و استان برای سال ها، موجب افتخار تاریخ زنجان خواهد بود.
وی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان را اعتباری برای جامعه علمی استان و کشور برشمرد و گفت: نام پروفسور ثبوتی نه تنها موجب ماندگاری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه در عرصه علمی استان و کشور شده و همه افراد باید تلاش کنند در طول حیات خود، نام نیک و یادگارهای به یاد ماندنی از خود بر جای بگذارند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رستوران گردان در منطقه گاوازنگ احداث می‌شود
خبر قبلی
پیشرفت فیزیکی پل سیدالهشداء ۹۳ درصد است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست