1. اخبار استان
  2. فیلم می‌گوید نگه داشتن عشق مهمتر از رسیدن به آن است

کد خبر: 2635

فیلم می‌گوید نگه داشتن عشق مهمتر از رسیدن به آن است

 

 

 فیلم می‌گوید نگه داشتن عشق مهمتر از رسیدن به آن است

 

 

 

 

 

 کارگردان فیلم “ملی و راه‌های نرفته‌اش” با حضور در سینما بهمن زنجان، موضوع فیلم خود را در خصوص خشونت خانگی دانست و گفت: این فیلم تاکید دارد که نگه داشتن عشق مهمتر از رسیدن به عشق است.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، تهمیه میلانی، که در برنامه اکران ویژه فیلم و نقد و بررسی آن در جمع سینما دوستان زنجانی حضور داشت، در خصوص سوابق فیلمسازی خود، اظهار داشت: تا کنون ١۴ فیلم سینملیی ساخته‌ام و روی صحبت آخرین فیلمم با زوج‌های جوان است و برای ساخت آن نیز سختی‌های زیادی متحمل شده و با هزینه شخصی و با کمک همسرم آن را ساختم.

وی ساخت فیلم “ملی و راه‌های نرفته‌اش” را بر اساس یک احساس وظیفه در قبال جامعه زنان دانسته و افزود: متاسفم که بگویم زنان ما در جامعه بسیار ضعیف تربیت شده‌اند و نگاه خانواده‌ها نسبت به فرزند پسر و دختر متفاوت است، این فیلم تلنگری به خانواده‌هاست تا به دختران خود فرصت بیشتری بدهند تا اگر اشتباه کردند، همه درها را به روی وی نبندند.

این کارگردان مطرح سینما با اشاره به چگونگی فیلمساز شدن خود تاکید کرد: زمانی که در مدرسه تحصیل می‌کردم، فشار بر روی دختران همکلاسی‌ام را دیدم ولی خودم با محدودیتی مواجه نبودم، بر همین اساس فکر کردم باید زبان بخشی از جامعه باشم چون محدودیت‌های زنان دیگر را نداشتم.

وی وجود جامعه سالم را مشروط به داشتن زنان و مردان خوشحال دانست که بدون حضور شاد یکی، زندگی سالم و شاد خانوادگی امکان‌پذیر نیست.

میلانی در مورد نگاه ویژه خود به زنان ادامه داد: در جامعه اگر ۵٠٠ کارگردان وجود داشته باشد، ۴٨٠ کارگردان مرد بودده و همین افراد به اندازه کافی برای مردان فیلم می‌سازند و چون شناخت ناقصی از زنان دارند، به عواطف و تفکران زنانه بی‌تفاوت هستند به همین دلیل تصمیم گرفتم برای زنان فیلم بسازم تا کمبودهایی که در مورد زنان وجود دارد را در فیلم‌هایم به نمایش بگذارم.

وی با اشاره به محدودیت‌هایی که این فیلم با آن مواجه بوده است، گفت: در فیلم “ملی و راه‌های نرفته‌اش” سعی داشتیم آئینه‌ای در مقابل افراد جامعه قرار دهیم تا خود را در آن ببینند، دلیل اینکه وزارت بهداشت و وزارت ارشاد این فیلم را تشویق کرده‌اند ولی صدا و سیما حتی یک تیزر از آن پخش نمی‌کند هم نشان می‌دهد که فیلم چالشی در جامعه ایجاد کرده است.

این کارگردان فیلم در مقابل درخواست یکی از حضار برای انتخاب لوکیشنی از زنجان در فیلم‌های آتی خود نیز اظهار داشت: سکانس‌هایی از فیلم “واکنش پنجم” را در جاده قیدار فیلمبرداری کرده‌ایم و انشالله در فیلم‌های بعدی هم بتوانیم از این شهر و بازیگران آن استفاده کنیم.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بکارگیری ظرفیت رسانه‌ها برای پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار فصلی
خبر قبلی
کشف محموله میلیاردی موبایل قاچاق در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست