قرعه‌کشی تعیین واحد های طرح اقدام ملی مسکن در زنجان انجام شد

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: قرعه‌کشی تعیین واحد طرح اقدام ملی مسکن در زنجان انجام و طی روزهای گذشته این موضوع به متقاضیان طی پیامکی اطلاع رسانی شده است.

سعید شاهین‌فر در گفت‌و‌گو با همدلی‌زنجان؛ با بیان این مطلب، اظهار کرد: قرعه‌کشی تعیین واحدهای طرح اقدام ملی مسکن زنجان برای ۳۵۰۰ متقاضی انجام شده است. از افراد واحد شرایط تعداد محدودی در هیچ کدام از اولویت های انتخابی خود حائز رای نشده اند.

وی با بیان اینکه این تعداد ۱۹۹ نفر هستند، افزود: روز چهارشنبه هفته گذشته قرعه کشی انجام شد و از روز یک شنبه این هفته پیامک ها به متقاضیان ارسال شده است. این ۱۹۹ نفر باید از سایر پروژه ها واحدهای خود را انتخاب کنند یا فسخ قرار داد شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پروژه های باقی مانده دارای زمین های ۹۹ ساله نیز هستند، تاکید کرد: با مشخص شدن پروژه ها و اخذ مبالغ اولیه این اعتبارات به پروژه ها ابلاغ می شود و انجام عملیات عمرانی ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص آخرین وضعیت ساخت پروژه ها نیز گفت: بخش مهمی از پروژه ها آغاز شده است و حدود ۷۰ درصد پروژه ه در مرحله اجرا قرار دارند. مابقی پروژه ها نیز در مرحله انجام اقدامات مقدماتی برای آغاز عملیات اجرایی هستند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کلاهبرداری به بهانه استخدام
خبر قبلی
پیگیر برقراری عدالت در اشتغال نیروهای خدماتی شهرداری زنجان هستیم
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست