1. اجتماعی
  2. مشارکت و حضور خیران در پیشبرد بهتر اهداف کمیته امداد موثر است

کد خبر: 29976

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

مشارکت و حضور خیران در پیشبرد بهتر اهداف کمیته امداد موثر است

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در حال حاضر ۵.۵ درصد از جمعیت استان تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند و این امر نشان از عزت نفس بالای نیازمندان و همراهی خوب خیران در محرومیت‌زدایی است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ روح اله صالحی در نشست صمیمی با حامیان این استان یکی از مهمترین مولفه‌های توسعه را بهره‎گیری از عدالت اقتصادی و توجه به اقشار محروم و نیازمند عنوان کرد و گفت: در همین راستا درست ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی کمیته امداد به فرمان امام راحل تاسیس شده و در این مدت برکات فراوانی در محرومیت زدایی داشته است.

وی با اشاره به اینکه هدف از فعالیت کمیته امداد شناسایی و رفع نیازهای نیازمندان و جاری شدن احکام الهی در سطح جامعه است، اضافه کرد: خوشبختانه در ۴۴ سال گذشته همراهی خیران و نیکوکاران مایه دلگرمی این نهاد بوده و امروز بیشتر از گذشته نیازمند حضور خیران هستیم.

صالحی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵.۵ درصد از جمعیت استان تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: این امر نشان از عزت نفس بالای نیازمندان و همراهی خوب خیران در محرومیت‌زدایی است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه به برخی از طرح‌های اجرایی این نهاد از جمله اکرام ایتام، مفتاح الجنه، اطعام و افطار نیازمندان در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: قطعا مشارکت و حضور خیران در این طرح‌‎ها در پیشبرد بهتر اهداف کمیته امداد موثر خواهد بود.

وی از راه اندازی سامانه مهربانی در کمیته امداد خبر داد و اضافه کرد: کمیته‌ امداد در این نگرش به عنوان مرکز اتصال خیریه‌ها و نیازمندان عمل خواهد کرد و با رونمایی سامانه مهربانی موضوع شفافیت در کمک‌های خیران با حفظ کرامت مددجو محقق خواهد شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
عامل اغفال دختر جوان زنجانی دستگیر شد
خبر قبلی
رفع تجاوز و قلع و قمع مستحدثات غیر مجاز محور زنجان‌رود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست