در جوابیه شرکت برق منطقه ای زنجان عنوان شد؛

هیچ مقام ارشد یا مدیر صنعت برق استان بازداشت نشده است

روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان زنجان در واکنش به مطلب “ناکارآمدان برقی زنجان” جوابیه ای به دفتر پایگاه خبری همدلی زنجان ارسال کرد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ در این جوابیه آمده است، خواهشمنداست پیرو درج خبری تحت عنوان (ناکارآمدان برقی زنجان)در سایت همدلی زنجان در تاریخ سوم دیماه جاری، پاسخ ذیل بعنوان جوابیه این شرکت به خبر موصوف، درهمان سایت درج گردد:

 متولی و مسئولیت راه اندازی قطب
برق و الکترونیک در استان و همینطور احداث شهرک مربوطه، صنعت برق استان نبوده و لیکن در راستای تحقق موضوع، این شرکت پیگیری و هماهنگی های لازم را انجام داده و ادامه خواهد داد. (بعنوان نمونه پیگیری و مساعدت در احداث آزمایشگاه جریان بالا توسط بخش خصوصی)

صدور مجوز احداث نیروگاههای بادی و خورشیدی بر اساس مقررات، توسط سازمان انرژیهای تجدید پذیر و بهره وری ایران (ساتبا) انجام می شود و این شرکت نقشی در صدور مجوز ندارد و لیکن بمنظور جذب سرمایه گذار ، نتایج پتانسیل سنجی نیروگاههای بادی و خورشیدی به استانداری،سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سازمان امور اقتصادی و دارایی بعنوان متولی مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اعلام شده است که نیازمند حضور سرمایه گذار می باشد و اینشرکت تمام همراهی و همکاری را با سازمان های ذیربط در خصوص صدور و تمدید مجوزهای صادره بعمل آورده است.

بر اساس سیاستهای وزارت نیرو احداث نیروگاه های حرارتی مقیاس کوچک وتجدید پذیر با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام میشود واین شرکت تمامی بسترهای لازم برای سرمایه گذاری در زمینه احداث نیروگاهها را انجام داده واز سرمایه گذاری در این زمینه استقبال میکند بنحویکه در حال حاضر نیروگاه ۵٠٠مگاواتی آریان در غرب استان با همکاری این شرکت در حال انجام میباشد که یکی از بزرگترین پروژه های منطقه شمالغرب کشور میباشد.

هیچ مقام ارشد یا مدیر صنعت برق استان بازداشت نشده و خبر یاد شده تکذیب میگردد.

در خاتمه یادآور میشود این شرکت بعنوان شرکتی خدمات رسان با مسئولیت و رسالت تامین برق مشترکین فعال بوده و بر اساس شاخص های عملکردی با بهره مندی از مدیران و متخصصین متعهد در زمره شرکت های موفق در تامین برق مشترکین در حوزه ایجادی(شبکه تحت مدیریت در اقصی نقاط استان از ظرفیت کافی برای تامین برق واحدهای صنعتی برخوردار می باشد که نقش موثری در توسعه پایدار استان دارد) و بهره برداری در کشور می باشد که نمونه آن تامین برق بزرگترین واحد تولیدی با ۱۲۰ مگاوات دیماند (حدود ۲۰% مصرف استان) در استان می باشد که در ماه های آتی افتتاح خواهد شد.

شایان ذکر است با تلاش و همت مدیران صنعت برق استان در تامین برق مورد نیاز و ایجاد ساختگاههای لازم بالغ بر ۷۰% برق مصرفی استان در حوزه صنعت و کشاورزی می باشد. امید است نقد سازنده و مبتنی بر واقعیت اصحاب منصف رسانه در دلگرمی مدیران و متخصصین خدوم صنعت برق استان که بصورت شبانه روزی دغدغه تامین برق مطمئن را دارند موثر باشد.

روابط عمومی شرکت برق منطقه ای زنجان

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تحریم؛ نعمتی که نکبت شد
خبر قبلی
۱۴ زندانی محکوم به قصاص در استان زنجان از اعدام رهایی یافتند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست