1. اخبار استان
  2. ورزش پهلوانی در استان زنجان یک قرن سابقه دارد

کد خبر: 5084

ورزش پهلوانی در استان زنجان یک قرن سابقه دارد

ورزش پهلوانی در استان زنجان یک قرن سابقه دارد
فرهنگ پهلوانی در ورزش جایی برای خود باز کرده است

 

 

 

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان زنجان با اشاره به فرا رسیدن هفته فرهنگ پهلوانی، گفت: چند سالی است فرهنگ پهلوانی در ورزش جایی برای خود باز کرده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان؛  محمود میرزایی با اشاره به اینکه هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان زنجان در راستای گسترش هرچه بیشتر این ورزش آماده ارائه خدمات از جمله حضور مربیان، ورزشکاران و داوران به دستگاه‌های مختلف برای برگزاری این ورزش است، اظهار کرد: امید داریم تا این ورزش باستانی در طول سال هر چه بیشتر و بهتر در بین آحاد مختلف جامعه جاری و ساری شود.

وی با بیان اینکه ورزش پهلوانی نباید تنها در یک هفته فرهنگ پهلوانی مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای را باید به نسل امروزی و آینده انتقال دهیم و آن را باید به عنوان یک وظیفه اصلی و مهم در دستور کاری خود قرار دهیم.

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان زنجان با تاکید بر اینکه ورزش پهلوانی در استان زنجان یک قرن سابقه دارد، خاطرنشان کرد: این در حالیست که ورزش پهلوانی استان‌های دیگر به مراتب سابقه کمتری از زنجان دارند.

میرزایی در پایان بر لزوم توجه هرچه بیشتر به زورخانه‌های زنجان تاکید کرد و گفت: زورخانه حیدریان زنجان همچون دریاچه ارومیه شده که نیازمند توجه هر چه بیشتر دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
امواج تورمی در جنگ تمام عیار اقتصادی
خبر قبلی
پیاده راه راهبرد احیای بافت ارزشمند و بناهای تاریخی شهر زنجان است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست