1. اخبار استان
  2. وزش باد شدید و بارش های رگباری در مناطق مختلف استان

کد خبر: 4161

وزش باد شدید و بارش های رگباری در مناطق مختلف استان

وزش باد شدید و بارش های رگباری در مناطق مختلف استان

 

 

 

 

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از پیش بینی وزش باد شدید و بارش های رگباری در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: با توجه به پیش بینی های بعمل آمده بویژه در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری، مردم و مسئولین باید آمادگی ها و مراقبت های لازم را داشته باشند.

به گزارش “همدلی‌زنجان” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ صفی اله کرامتی در گفت‌وگو با روابط عمومی استانداری با اشاره به پیش بینی احتمال وزش باد شدید ( ۵۰ تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت) طی روز پنج شنبه نهم فروردین‌ماه در مناطق مختلف استان زنجان، تاکید کرد: ضروری است مردم از عبور و استقرار در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره، درختان کهنسال و مناطقی که از ایمنی کافی برخوردار نیستند خودداری کنند و کشاورزان و سایر شهروندان مراقبت های لازم را بعمل آورند.
این مقام مسئول ادامه داد: با تداوم وزش باد و استقرار گرد و غبار و بارش های پراکنده در منطقه، احتمال آسیب به تاسیسات شهری، بنرها و اِلمان های نوروزی وجود دارد که باید تمهیدات لازم از سوی مسئولین شهری اندیشیده شود.
وی همچنین از پیش بینی احتمال بارش های رگباری طی روز جمعه هفته جاری در برخی مناطق استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: با توجه به احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها، باید مردم و به ویژه مسافران نوروزی از اقامت در حریم رودخانه ها و مناطق حادثه‌خیز جداً پرهیز کنند.
کرامتی با توجه به پیش بینی های به عمل آمده ضمن تاکید بر ضرورت هوشیاری مردم، از مسئولین به ویژه در حوزه های خدمات‌رسان خواست تا تمهیدات لازم جهت جلوگیری از بروز خسارت های حتمالی را اتخاذ نمایند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نزدیک به ۱۹ هزار شغل در زنجان ایجاد شد
خبر قبلی
زنجانی‌ها روحیه فرزندخواندگی بالایی دارند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست