1. اخبار استان
  2. کارشناسان ارشد بانک ملی از پتروشیمی زنجان بازدید کردند

کد خبر: 608

کارشناسان ارشد بانک ملی از پتروشیمی زنجان بازدید کردند

 

کارشناسان ارشد بانک ملی از پتروشیمی زنجان بازدید کردند

 

کارشناسان ارشد اداره کل بررسی طرح‌های بانک ملی، به منظور انجام آخرین بازدید از سایت و گفت‌و‌گو با مدیران شرکت صنایع پتروشیمی زنجان پیش از تخصیص وام مصوب، دوشنبه گذشته (۲۱ فروردین) در سایت این پروژه بزرگ صنعتی در شهرستان ایجرود حضور یافتند.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی زنجان، قائم مقام مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی زنجان در امور اجرایی با اعلام این خبر، اضافه کرد: بانک ملی به عنوان بانک عامل، وام مصوب مرداد ماه ۹۴ هیئت محترم دولت را از محل صندوق توسعه ملی به این پروژه پرداخت می‌کند.

مسعود مددی افزود: طی ماه‌های گذشته مذاکرات فشرده و متعددی با بانک ملی برای فراهم کردن مقدمات تخصیص این وام که به صورت ارزی و ریالی خواهد بود، انجام شده است.

وی با اعلام این‌که پرداخت این وام به مثابه گام بزرگ در جهت احیای پروژه پتروشیمی زنجان است، تاکید کرد: خرداد ماه سال گذشته از محل آورده نقدی سهام‌داران، افزایش ۳ برابری سرمایه شرکت ثبت شد که تامین این نقدینگی در کنار تخصیص وام مصوب هیئت دولت، اساسی‌ترین مانع بر سر راه احیای پروژه را که تامین مالی بوده است، برطرف خواهد کرد.

مددی گفت: کارشناسان ارشد بانک ملی در جلسه روز دوشنبه گذشته، در جلسه‌ای که مدیر عامل شرکت شهرک صنعتی پتروشیمی، مدیر سایت پروژه، مدیر طرح و توسعه و کارشناسان فنی شرکت صنایع پتروشیمی زنجان در آن حضور داشتند، نسبت به تکمیل جداول و فرم‌های مربوط بر اساس آخرین اطلاعات و مشاهدات میدانی اقدام کردند.

قائم مقام مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی زنجان در امور اجرایی، میزان وام مصوب هیئت دولت را حدود ۳۰۰ میلیون یورو اعلام و تاکید کرد: آغاز عملیات اجرایی این پروژه در سال ۸۵ بدون تامین مالی و حتی حصول اطمینان قانونی از تامین قطعی آن، از جمله بزرگترین خطاهایی بود که مدیریت ابتدایی این پروژه مرتکب آن شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مرمت خانه تاریخی حکیمیان زنجان آغاز شد
خبر قبلی
مصون ماندن باغات از سرمازدگی با انتخاب مناسب محل باغ
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست