1. اجتماعی
  2. کمک ۷۵۰ میلیون ریالی بهزیستی زنجان به سیل زدگان

کد خبر: 9355

کمک ۷۵۰ میلیون ریالی بهزیستی زنجان به سیل زدگان

جمع آوری و ارسال کمک به سیل زدگان در چهار پایگاه بهزیستی در شهر زنجان و کلیه شهرستان ها

 

مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت : پس از واریز مبلغ ۵۰۰میلیون ریال جهت یاری به سیل زدگان استان لرستان اولین محموله کمک این اداره به ارزش ریالی ۷۵۰میلیون ریال به استان خوزستان ارسال شد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ محمد محمدی با بیان این مطلب، اظهار کرد: این محموله شامل اقلام مورد نیاز سیل زدگان از قبیل فرش، پتو، موادغذایی وخوراکی، بهداشتی و… به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال نیز بصورت کمک ها نقدی است که به سیل زدگان استان خوزستان تحویل داده می‌شود.
این مقام مسئول افزود : ۱۰۰ میلیون ریال نیز به سازمان عتبات عالیات جهت پخت غذا به سیل زدگان استان خوزستان اختصاص داده شده است و بسیاری از کارکنان بهزیستی استان زنجان نیز به صورت داوطلبانه حقوق یک روز خود را به سیل زدگان اهدا کردند.
محمدی خاطرنشان کرد: جمع آوری و ارسال کمک به سیل زدگان در چهار پایگاه بهزیستی در شهر زنجان و کلیه شهرستان ها ادامه دارد و پایگاه شیرخوارگاه شهید ثمین تاب ،بهزیستی شهرستان زنجان ،بهزیستی استان زنجان و مجتمع شهید فلاح اماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی همشهریان خیر زنجانی است.
وی با اشاره به این امر که باید از ظرفیت تشکل های مردمی موسسات خیریه ، مهاد کودک و مراکز غیر دولتی در مواقع بحران و کمک به سیل زدگان استفاده کنیم، عنوان نمود: در این راستا شماره کارت مجازی ۵۰۲۹۰۸۱۰۱۰۳۲۱۸۰۶ مشارکت های مردمی جهت جذب کمکهای نقدی به هموطنان خسارت دیده در سیل اخیر در اختیار هموطنان قرار گرفته است .

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
 قرار نیست مملکت، نظامی یا تنگه هرمز بسته شود
خبر قبلی
اخذ پروانه هتل در زنجان تسهیل شده است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست