1. اخبار استان
  2. یک و نیم روز اقامت رایگان برای مسافرات ۴ شبه به زنجان

کد خبر: 29842

زنجان میزبان مهربان؛

یک و نیم روز اقامت رایگان برای مسافرات ۴ شبه به زنجان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان با بیان اینکه ستاد خدمات سفر در این استان فعال شده است گفت: گردشگران برای اقامت در هتل‌ها و رفاه حال مسافران در نوروز به ازای ۴ شب اقامت در هتل های استان یک روز و نیم از اقامت رایگان برخوردار خواهند شد.

به‌گزارش همدلی‌زنجان؛ سید سعید صفوی با بیان این مطلب، اظهار کرد: در جهت ایجاد انگیزه برای سفر تمامی مراکز اقامتی موظفند در نوروز به ازای ۴ شب اقامت در هتل های استان یک روز و نیم اقامت رایگان به گردشگران تعلق خواهند گرفت. فعالان عرصه گردشگری امیدوار هستند سفر‌های نوروزی ۱۴۰۲ آغازی برای فعالیت‌های گردشگری باشد و رونقی دوباره به هتل‌ها بازگرداند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان افزود: بازرسان و کارشناسان ستادی استان نیز برای رسیدگی بیشتر به صورت نامحسوس از واحدها بازدید خواهند کرد.

وی گفت: در نظر داریم با امکانات و جاذبه های متنوع فرهنگی و گردشگری، استان زنجان را به عنوان مقصد سفر و گردشگر پذیر معرفی کنیم.

صفوی با تاکید بر اینکه آمادگی خدمات سفر در استان زنجان وجود دارد، ادامه داد: برای اطلاع رسانی هرگونه تخلفی در واحدهای صنفی و اماکن تحت پوشش این نهاد می توانند مشکلات خود را از طریق سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ مطرح کنند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
استخراج ۱۴ میلیون تن مواد معدنی از معادن استان زنجان
خبر قبلی
نشست خبری استاندار زنجان و چند نکته!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست