1. اخبار استان
  2. اپراتور چهارم همراه کشور در زنجان مستقر شده است

کد خبر: 2387

اپراتور چهارم همراه کشور در زنجان مستقر شده است

 

اپراتور چهارم همراه کشور در زنجان مستقر شده است

برنامه‌ریزی برای کاهش سن مدیران میانی به ۴۰ سال

 

 

معاون رئیس جمهور با اشاره به مصوبه هیات دولت در سفر ریاست جمهوری به استان زنجان در سال ۹۳ مبنی بر تبدیل زنجان به یکی از قطب های برق، الکترونیک و آی تی کشور، گفت: استقرار یکی از اپراتورهای تلفن همراه در استان را یکی از خواسته های مهم در این مسیر بود که هم اکنون اپراتور چهارم همراه کشور در زنجان مستقر شده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ جمشید انصاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ زنجان در پاسخ به خبرنگار همدلی زنجان مبنی بر وضعیت حرکتی استان برای تبدیل شدن به قطب برق، الکترونیک و آی‌تی، اظهار کرد: ۳ سال از تصمیم هیات دولت در جریان سفر رئیس جمهور به استان مبنی بر تبدیل زنجان به قطب برق، الکترونیک و آی تی کشور می گذرد و  قدم‌های اصلی برای تبدیل زنجان به یکی از قطب‌های برق، الکترونیک و آی‌تی کشور برداشته شده است.

وی با بیان اینکه بعد از سفر ریاست جمهوری و هیات همراه در ۳۰ مهر ماه سال ۹۳ و اتخاذ این تصمیم، مقرر شد با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نقشه راهی به منظور اجرایی شدن این مصوبه تهیه شود، افزود: این مهم در همان سال نخست نهایی شدن مصوبه، محقق شد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه همان زمان اطلاعات و مسیری برای حرکت در این راستا تعریف شد، یادآور شد: با توجه به گزارش های دریافتی از مسئولان استانی در این نمایشگاه، به نظر می رسد شاهد برخی کارهای بزرگ در این راستا هستیم و قدم های اصلی برای اجرای این مصوبه برداشته شده است.
استقرار یکی از اپراتورهای تلفن همراه در استان را یکی از خواسته های مهم در این مسیر عنوان کرد و یادآور شد: هم اکنون این مهم، محقق شده است؛ به گونه ای که در حال حاضر، یکی از ۴ اپراتور ملی کشور در زنجان مستقر شده و سهامداران و صاحبان اصلی سهام این اپراتور نیز بومی شهر زنجان می باشند.
این مقام مسئول استقرار این اپراتور را موجب توسعه سایر بخش های مرتبط با این فناوری دانست و گفت: استقرار این اپراتور می تواند برای توسعه کال سنتر و دیتا سنتر استان و کشور، تاثیر زیادی داشته باشد و با اقدامات این چنینی، تحقق تبدیل زنجان به یکی از قطب های برق، الکترونیک و آی تی کشور در طی زمان اجرای برنامه ششم توسعه دور از دسترس نیست.
استاندار سابق زنجان با بیان اینکه در حوزه برق نیز تصمیم های خوبی در گذشته و به منظور توسعه این صنعت در استان اتخاذ شد، افزود: امیدواریم با پیگیری مسئولان استانی، این تصمیم ها با جدیت دنبال شود و سرمایه گذاری های مورد نظر نیز در این حوزه به نتایج مطلوبی منجر گردد.
انصاری، به تصمیم شورای عالی اداری کشور به منظور کاهش سن مدیران میانی در دولت اشاره کرد و گفت: مطابق با این تصمیم های اتخاذ شده، پیش بینی شده است که متوسط سن مدیریت کشور طی ۸ سال آینده، کاهش یابد. همچنین مطابق این تصمیم، برخی از شرایط احراز مدیریت در کشور نیز تسهیل خواهد شد.
وی جوان گرایی و تقویت حضور بانوان در دستگاه های اجرایی را جزء سیاست های در دست اقدام دولت برشمرد و تاکید کرد: این دو رویکرد به دستگاه های دولتی ابلاغ شده است؛ به گونه ای که تا سال ۱۴۰۰ و مطابق با این رویکردها، برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت تا میانگین سن مدیران میانی کشور از ۴۷ سال به ۴۰ سال کاهش یابد.
معاون رئیس جمهور از آغاز ابلاغ شاخص های اندازه گیری بهره وری در نظام اداری کشور طی سالجاری خبر داد و گفت: با توجه به اینکه سازمان ملی بهره‌وری، متولی این امر در کل کشور است؛ اندازه گیری و سنجش میزان بهره وری نظام اداری از سالجاری در کشور توسط این سازمان و سایر نهادهای مرتبط آغاز می گردد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سرطان روده و گوارش در استان زنجان فراوانی بیشتری دارد
خبر قبلی
اختلاس درپست بانک روستایی استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست