1. اخبار استان
  2. مدیران منفعل و جولان کرونا در زنجان!

کد خبر: 16541

در بیمارستان ولیعصر زنجان چه خبر است؟

مدیران منفعل و جولان کرونا در زنجان!

عدم همکاری مدیران بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان! با تیم خبری!

با افزایش فزاینده آمار مربوط به مبتلایان بیماری کووید۱۹ در استان زنجان و به ویژه در شهر زنجان که موجب ورود استان زنجان به وضعیت هشدار شده است، نیازمند اطلاع رسانی دقیق و بازنمایی واقعی از شرایط فعلی برای مردم در جهت ایجاد پروتکل های بعداشتی هستیم!

به گزارش همدلی‌زنجان؛  در همین حال روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نشست های مشترک هم اندیشی نیز با رسانه های استان برگزار و همکاری لازم برای تهیه گزارش های رسانه ای را اتخاذ کرده است. در همین راستا تیم خبری همدلی زنجان با هماهنگی حراست بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان و روابط عمومی داشنگاه علوم پزشکی استان در بیمارستان ولیعصر(عج) جهت تهیه گزارش خبری حضور پیدا کرد که در کمال تعجب مدیران این بیمارستان همکاری لازم را نکردند.

هرچند خبرنگار همدلی‌زنجان به کیانوش کفشچی معاون بیمارستان در غیاب رئیس، هماهنگی کرد و به وی عنون شد که با روابط عمومی دانشگاه هماهنگی شده و حراست نیز در محل حضور داشت، وی گفت که صرفا باید مصطفی محمدی، رئیس حوزه ریاست دانشگاه دستور این اقدام را بدهد! حتی وی تلویحا گفت اگر خود روابط عمومی نیز بخواهد وارد بیمارستان شود باید با اجازه مسئول یاد شده باشد!

هرچند با مصطفی محمدی نیز تماس برقرار شد و وی در جلسه حضور داشت اما تحرکی برای هماهنگی در بین مسئولان ایجاد نشد و در یک حرکت انفعالی و واگرایانه حاضر به همکاری نشدند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سیروس گرجستانی درگذشت
خبر قبلی
۸۵ درصد جمعیت زنجان در معرض ابتلا به کرونا…!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست