آتش‌نشانی زنجان بیرون از محدوده شهری هم خدمات ارائه می‌کند

 آتش‌نشانی زنجان بیرون از محدوده شهری هم خدمات ارائه می‌کند

 

 

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: ایستگاه آتش‌نشانی هفتم در شهر زنجان در گلشهر کاظمیه راه‌اندازی می‌شود .
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ سیدحمید موسوی در آیین گرامی‌داشت روز آتش‌نشانی و ایمنی، اظهار کرد: در حال حاضر ۶ ایستگاه آتش‌نشانی در شهر زنجان فعالیت می‌کند و راه‌اندازی ایستگاه هفتم در شهرک گلشهر کاظمیه در حال پیگیری است.
وی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی زنجان حتی بیرون از محدوده شهری نیز خدمات ارائه می‌کند، ادامه داد: در جهت نوسازی ناوگان آتش‌نشانی، امسال ۱۰۰ میلیارد ریال در بودجه شهرداری پیش‌بینی شده است و امیدواریم این تجهیزات تا پایان سال تحویل داده شود .
موسوی افزود: همه تجهیزات آتش‌نشانی به سیستم GPS مجهز شده و سیستم مانیتورینگ برای کاهش زمان رسیدن به محل حادثه در دستور کار است .
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به شهر ایمن، خاطرنشان کرد: در نیمه اول سال از ۱۳۸مجتمع مسکونی بازدید ایمنی به عمل آمد و برای رفع نواقص موجود یک تا سه زمان در نظر گرفته شده همچنین بازدیدهای ایمنی از مجتمع‌های تجاری در دستور کار است .
موسوی یادآور شد: آموزش‌هایی در بخش عمومی به ارگان‌ها و دانش‌آموزان ارائه شد و آتش‌نشانان نیز آموزش‌های تخصصی دریافت کردند .
وی با بیان اینکه در یکسال گذشته سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان ۴۶۶ مورد عملیات اطفا حریق و ۵۹۱ مورد عملیات امداد و نجات انجام داده است ، اضافه کرد:
نظر به اینکه کشور ما یک کشور حادثه خیز می باشد و از چهل حادثه طبیعی شناخته شده، سی مورد آن در ایران امکان وقوع دارد، توجه به بحث ایمنی همچنین تهیه و تدوین ضوابط و مقررات ایمنی، امری ضروری است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
انجام عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در استان زنجان
خبر قبلی
نشانه‌های زیر خط فهم بودن!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست