اجرای طرح تشدید بازرسی بر عملکرد آرایشگران زنانه در استان زنجان

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: طرح تشدید بازرسی بر عملکرد آرایشگران زنانه از ۲۷ خرداد ماه در استان زنجان اجرایی می گردد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حسین منصوری با بیان این مطلب، اظهار کرد: در قالب اجرای این طرح بر عدم رعایت نرخ های مصوب اتحادیه ها، عدم رعایت الزامات صنفی از قبیل تجویز دارو ، درمان و بوتاکس و … و ساماندهی واحدهای فاقد مجوز نظارت می گردد.

وی افزود: این طرح به صورت گشت مشترک با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی ، اماکن نیروی انتظامی، اداره بهداشت شهرستان، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف ، صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه مربوطه برگزار می گردد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در قالب اجرای این طرح به واحدهای فاقد مجوز تذکر داده خواهد شد و به سمت مبادی اخذ مجوز سوق داده خواهند شد، با واحدهایی که تخلفاتی همچون گرانفروشی دارند برخورد تعزیری می گردد و واحدهایی که فعالیت غیر صنفی از قبیل اقدامات دارویی و درمانی و بوتاکس بدون مجوز دارند ، پلمپ خواهد شد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان یادآور شد: جهت برخورد با واحدهای صنفی سیار و فعال در فضای مجازی که بدون مجوز در حال فعالیت هستند، هماهنگی با پلیس فتا و داستانی صورت گرفته است.

منصوری تصریح کرد: هم اکنون در سطح استان ۱۳۰۰ واحد در این صنف در حال فعالیت هستند که ۸۰۰ واحد دارای مجوز و ۵۰۰ واحد بدون مجوز و به صورت خانگی در حال فعالیت هستند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نیاز به ارتقاء ۶۰۰ کیلومتر از راه های استان زنجان به راه اصلی و بزرگراهی
خبر قبلی
۲۵۴ روستا در استان زنجان نیازمند تهیه طرح بازنگری است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست