رقابت بیش از ۲۰۰فرد دارای معلولیت زنجانی در آزمون استخدامی

مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت:آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت برای نخستین‌بار در ۱۷خرداد ۱۴۰۳با حضور ۲۰۲نفر از افراد دارای معلولیت در سطح استان و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ روح اله خدابنده لو با بیان این مطلب، اظهار کرد: افرادی که دارای کارت معلولیت از سازمان بهزیستی هستند، برای تصدی۷۴ شغل در ۴۶دستگاه اجرایی، در این آزمون شرکت نموده و به رقابت می پردازند و پس از برگزاری آزمون و طی فرایندهای اداری در دستگاههای اجرایی جذب و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی تصریح کرد:با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با جهاد دانشگاهی تمهیدات لازم به منظور برگزاری بهتر و سالم آزمون با همراهی ۲۷منشی یاریگر شامل ۱۲زن و ۱۵مرد ویژه توانیابان دارای معلولیت بینایی و جسمی،دو مترجم زبان اشاره ویژه ی ناشنوایان در نظر گرفته شده است تا این آزمون به بهترین صورت برگزار گردد.

خدابنده لو یادآور شد:آزمون در شرایط استاندارد و مناسب‌سازی شده برای افراد دارای معلولیت برگزار می‌شود و مهمانسرای بهزیستی استان برای معلولین متقاضی اسکان و همچنین وسیله نقلیه مورد نیاز در روز آزمون در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بهزیستی با اشاره به توانمندی ها و استعدادهای افراد دارای معلولیت در تمامی زمینه ها علی الخصوص در زمینه ی تحصیل اظهار کرد: داشتن شغل مناسب برای هر کسی موجب ایجاد و تقویت اعتمادبه‌نفس شده و انگیزه زندگی را در افراد بهبود می‌دهد؛در افراد معلول و دارای ناتوانی جسمی این موضوع بیشتر به چشم می‌خورد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سهم سرمایه گذاری طارم در ۱۴۰۳ بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان است
خبر قبلی
راه اندازی نخستین نیروگاه خورشیدی از محل درآمدهای موقوفات در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست