مدیر کل امور مالیاتی استان زنجان خبر داد:

واریز عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های استان زنجان

مدیر کل امور مالیاتی استان زنجان گفت: چهارصد و بیست و پنج میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها استان زنجان در سه ماهه اول سال واریز شده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ فیروز شکوری با بیان اینکه هر ماه مبلغی به عنوان ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت می شود، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۱/۷۱۳/۰۰۰/۰۰/۰۰۰ تومان معادل هزار و هفتصد و سیزده میلیارد تومان از مالیات های دریافتی از محل ارزش افزوده استان به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان واریز شد، که نسبت به سال قبل (۱۴۰۱) هفت درصد افزایش داشته است.

شکوری با بیان اینکه مبالغ پرداختی عوارض ارزش افزوده در جهت توسعه زیر ساخت های شهری و روستایی استان هزینه میشود. وی خاطرنشان کرد: از مجموع ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده سال ۱۴۰۲، یک درصد سهم سلامت، چهار درصد مالیات و چهار درصد عوارض است که عوارض ارزش افزوده وصول در هر ماه برای انجام امور عمرانی شهری و روستایی به حساب شهرداری ها، دهیاری ها و در روستاهای بدون دهیاری به حساب فرمانداری ها واریز میشود.

وی تصریح کرد: لازم است مصرف کنندگان کالا و خدمات به این نکته توجه داشته باشند نرخ مالیات بر ارزش افزوده که سال گذشته ۹ درصد بود با توجه به قانون بودجه سال ۱۴۰۳ این نرخ یک درصد افزایش پیدا کرده و معادل ۱۰ درصد در حال حاضر بایستی نرخ ارزش افزوده را مطالبه نمایند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
شعب تخصصی در حوزه کشاورزی و صنعت و معدن در استان ایجاد شد
خبر قبلی
نیاز به ارتقاء ۶۰۰ کیلومتر از راه های استان زنجان به راه اصلی و بزرگراهی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست