1. اخبار شهرستان
  2. تقاطع‎های هوشمند زنجان افزایش می‌یابد

کد خبر: 3607

تقاطع‎های هوشمند زنجان افزایش می‌یابد

تقاطع‎های هوشمند زنجان افزایش می‌یابد

 

 

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری زنجان از افزایش تقاطع های هوشمند در زنجان خبر داد و گفت : هم اکنون ۹ تقاطع هوشمند در زنجان داریم.
سمانه شاددل با اشاره به برنامه‌های شهرداری در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری اظهار کرد: در این زمینه پیش از این اقدامات ارزشمندی انجام شده و در حال حاضر نیز در تلاش برای توسعه فعالیت‌ها در این بخش هستیم.
به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری زنجان، وی با اشاره به اینکه برای مدیریت ترافیک در سطح شهر باید به سمت مدیریت تقاضا برویم، اضافه کرد: در واقع علم روز ترافیک نیز بر پایه مدیریت تقاضا استواراست، از همین رو برای رسیدن به این مهم باید مسیرهای حمل و نقل عمومی را تقویت کنیم.
وی یکی از اقدامات شهرداری در راستای کنترل ترافیک را هوشمند کردن تقاطع‌ها دانست و تصریح کرد: در همین زمینه تاکنون ۹ تقاطع هوشمند شده است که در تلاش برای افزایش آنها هستیم.
مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری زنجان با اشاره به ساز و کار هوشمندسازی تقاطع‌ها گفت: نحوه کارکرد چراغ این تقاطع‌ها بر اساس حجم تردد است، و طبق بار ترافیکی موجود رنگ چراغ عوض می‌شود.
لازم به ذکر است، تا کنون تقاطع های بلوار و خیابان بعثت، بلوار شیخ فضل الله نوری، بلوار شهید آوینی، بلوار شریعتی،بلوار ۲۲ بهمن در زیر پل ولی عصر،۲۰ و ۴۵ متری انصاریه، خیابان خواجه نصرالدین طوسی، خیابان امام (ره)، خیایان ۱۷ شهریور و خیایان شهید مطهری هوشمند سازی شده است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مقام نخست کشوری در تولید زیتون، افتخار طارم است
خبر قبلی
وزیر ورزش و جوانان فردا به زنجان سفر می کند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست