آقای استاندار نگاه نقادانه به معنای چشم پوشی از خدمات صورت گرفته نیست

آقای استاندار مردم شهر زنجان به امید توسعه و اشتغال جوانان این شهر از داشته های اندک خود گذشتند تا جوانان تحصیل کرده این شهر بیکار نمانند … ولی گویا باید این قصه را هم به تراژدی های قبلی بیفزاییم و چشم انتظار روزنه امید بمانیم…

 

در راستای انعکاس نظرات مخاطبان همدلی زنجان، متنی به همدلی زنجان ارسال شده خطاب به استاندار زنجان، فتح اله حقیقی که در آن نکات مختلفی عنوان شده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ در این متن از وضعیت جاده ها تا وضعیت منطقه تفریحی و گردشگری گاوازنگ گفته شده است. متن به این شرح است؛

جناب آقای دکتر حقیقی
استاندار محترم زنجان
با سلام واحترام

همانگونه که مستحضرید شهر زنجان بعنوان مرکز استان درهمه حوزه ها من جمله: صنعت، راه های ارتباطی، توسعه شهری و… رتبه ای به مراتب بالاتر از شاخص های فعلی را باید داشته باشد.
جناب آقای دکترحقیقی نگاه نقادانه به معنای چشم پوشی از خدمات صورت گرفته نیست لذا این حقیراز فرمایش جنابعالی استفاده میکنم که باید به جوانان میدان داد استنادنموده وبعنوان یک جوان شهرزنجان مواردی را بشرح ذیل بحضورتان ایفاد و امیدواریم نسبت به پیگیری و پاسخگویی آنها اقدام موثری صورت پذیردو چشم انتظار آن می مانیم ….

۱-آقای استاندار آیا در دربازدیدهایتان گذرتان از جاده زنجان به سلطانیه افتاده است؟؟ همانگونه مستحضرید وجود راه های ارتباطی ازشاخص های مهم توسعه یافتگی و زیربنای سرمایه گذاری است، چگونه است که مرکز استان فاقد استانداردهای اولیه می باشد؟؟

از میدان بسیج تا پلیس راه زنجان-ابهر بصورت جدول ؛ از پلیس راه تا بناب جداکننده استوانه ای ؛ و از بناب تا سه راه سلطانیه هیچ …
آقای استاندار جنابعالی تجربه مسئولیت در شهرهای مختلف را داشته اید آیا چنین راهی استاندارد می باشد؟؟ بماند که روشنایی این راه خود قصه پرغصه ای است…
دربازدیدهایتان به اتوبان زنجان به قزوین حتماسری بزنید که هنوزهم آسفالت آن دل هررهگذری را به درد می آورد بطوردقیق عرض کنم حدفاصل سلطانیه تا روبروی نیروگاه ازلاین شمالی روشنایی اتوبان هم خود سابقه تاریخی درد رنجی دارد.

۲-آقای استاندار چرا استانداری به وظایف خود درقبال بازگشایی پادگان عمل نکرده است؟(به استناد شورای شهر زنجان)
۳-آقای استاندار مردم شهرزنجان به امید توسعه و اشتغال جوانان این شهر از داشته های اندک خود گذشتند تا جوانان تحصیل کرده این شهر بیکار نمانند … ولی گویا باید این قصه را هم به تراژدی های قبلی بیفزاییم و چشم انتظار روزنه امید بمانیم …
۴-گاوازنگ جز معدود مکان هایی است که همشهریان زنجان وحتی رهگذران جهت تفریح و گذران تعطیلات گذری به آنجا دارند تاجایی که سن حقیر قد می‌دهد برایش نقشه ها کشیدند از تله کابین، رستوران گردان، و….ولی هنوز بعد ۳۰سال آنگونه که شایسته این شهر است اقدامی صورت نگرفته است…..!
من نمیدانم که پدر مادرهای شهر من و نسل های بعدی تاکی باید منتظر این توسعه هایی بمانیم که فقط در الفاظ می چرخند و در جراید خودنمایی می کند.
آیا وقت آن نرسیده است که زنجان دیار من به حق خود برسد.
آقای استاندار بنده بدون هیچ گرایش سیاسی و نه عرض ورزی شخصی بلکه بعنوان یک جوان این شهر باشما سخن میگویم و چشم انتظار پاسخ جنابعالی می مانم.
باتشکر

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ناگفته‌هایی از طرح اصلاح خطوط انوبوسرانی در زنجان
خبر قبلی
اهمیت بازچرخانی آب در واحدهای صنعتی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست