اجرای سیاست‌های مجمع سلامت به یک همت فرابخشی نیازمند است

فرماندار سلطانیه با اشاره به سیاستهای دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان گفت: اجرای موفقیت آمیز طرح تحول نظام سلامت توانست کارنامه درخشانی را برای دولت تدبیر و امید برجای بگذارد که لازمه کسب دستاوردهای مدنظر در حوزه مجمع سلامت در شهرستان نیز همت و تلاش فرابخشی است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ حسین رحمانی هزاررود در دیدار با معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان، با اشاره به سیاستهای دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمانف اظهار کرد: اجرای موفقیت آمیز طرح تحول نظام سلامت توانست کارنامه درخشانی را برای دولت تدبیر و امید برجای بگذارد که لازمه کسب دستاوردهای مدنظر در حوزه مجمع سلامت در شهرستان نیز همت و تلاش فرابخشی است.
رحمانی ضمن ابراز رضایت از وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان سلطانیه، نسبت به همکاری در امر اجرای سیاستهای مجمع سلامت در شهرستان سلطانیه اعلام آمادگی نموده و بخشداریها و دهیاریهای تابعه را نیز مکلف نمود تا در این مسیر همت لازمه را بکار گیرند.
فرماندار سلطانیه با بیان اینکه بایستی در نهادینه ساختن امور بهداشت و درمان در لایه های مختلف جامعه از توان عمومی بهره برد، گفت: اجرای سیاستهای مجمع سلامت به اجتماعی کردن امر بهداشت و سلامت نیازمند است.
رئیس مجمع سلامت شهرستان امر سلامت را یکی از زیرساختهای اساسی جامعه پویا دانسته و اظهار داشت: بهداشت و سلامت بایستی از منازل و کوچه ها نمود و ظهور یابند.
وی یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین اماکن فرهنگ ساز در زمینه بهداشت و سلامت را مدارس خوانده و از متولیان امر خواست تا از این ظرفیت به نحو شایسته ای بهره مند گردند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
حال صادرات زنجان خوش است
خبر قبلی
شهردار زنجان: به کسی باج ندادم و نخواهم داد!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست