اعتبارات ماده ۱۷ و آموزش شهروندی در شهرداری بهینه هزینه شود

 

اعتبارات ماده ۱۷ و آموزش شهروندی در شهرداری بهینه هزینه شود

 

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان به نحوه هزینه کرد اعتبارات در شهرداری اشاره کرد و گفت: اعتبارات ماده ۱۷ و آموزش شهروندی در شهرداری بهینه هزینه شود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ جواد رحمتی در همایش منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی استان، با بیان اینکه اختیارات اعضای شوراهای اسلامی باید مطابق با مطالبات مردمی باشد، اظهار کرد: به دلایل مختلف این مهم محقق نشده و در مقام مقایسه با تجربه های کشورهای توسعه یافته جایگاه شوراها در کشور به شرایط مطلوب خود نرسیده است.

وی با بیان اینکه در برنامه سوم توسعه برای افزایش اختیارات شوراها برنامه هایی پیش بینی شده بود، افزود: این افزایش احتیارات به شرایط مطلوب نرسید و در برنامه های توسعه ای دیگر تا برنامه ششم نیز این مهم لحاظ و مورد توجه قرار نگرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان خواستار توجه به قانون توسط اعضای شوراهای اسلامی شد و تاکید کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان چهار لایحه بودجه را مصوب خواهند کرد و یک لایحه نیز مصوب شده در اختیار آن ها خواهد بود که اگر از نظر اعضای شورا نیازمند تغییرات باید مطابق با قانون متممو اصلاحاتی لحاظ شود.

وی با بیان اینکه شهردار باید با شورا جهت منافع شهر هماهنگ باشد، افزود: نباید این موضوع اینگونه تعبیر شود که شهردار باید با یک عضو شورا هماهنگ باشد، بلکه این هماهنگی مجموعه ای و مطابق قانون جهت توسعه شهر باید باشد.

رحمتی بر ضرورت استفاده بهینه از اعتبارا ماده ۱۷ و اعتبارات مربوط به آموزش شهروندی تاکید کرد و گفت: از منابع مربوط به آموزش شهروندی باید استفاده بهینه و درستی صورت گیرد چرا که با توسعه شهرها نیازمند آموزش شهروندان در ابعاد مختلف هستیم.

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه شورا باید اقدامات زیربنایی و هدف مند انجام دهد، تاکید کرد: اعضای شورا باید میزان توسعه یافتگی و توسعه نیافتگی مناطق شهر را در کنار میزان درآمدهای آن مطالعه کرده و برای توسعه متوازن شهر اقدام کنند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اعضای شوراهای اسلامی نباید در امور اجرایی شهرداری‌ها دخالت کنند
خبر قبلی
مشکل آب روستاهای استان زنجان مدیریتی است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست