1. اخبار شهرستان
  2. بیشترین مراجعات مردمی به شورای شهر برای اشتغال است

کد خبر: 2567

بیشترین مراجعات مردمی به شورای شهر برای اشتغال است

 

بیشترین مراجعات مردمی به شورای شهر برای اشتغال است

سقف آرزوی یک جوان تحصیل کرده اشتغال در فضای سبز !

 

 

 

 

 

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به دو موضوع مهم در شورای اسلامی شهر زنجان اشاره کرد و گفت: بیشترین مراجعات مردمی به شورای شهر برای اشتغال است.

 

به گزارش همدلی‌زنجان، مسعود مرادخانی در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، با بیان اینکه بسیاری از خانواده های کشور با مشکل بیکاری مواجه هستند، اظهار کرد: اگر در سال های آتی برای اشتغال جوانان راهکارهای مناسبی ارائه نشود با مشکلات متعدد اجتماعی مواجه خواهیم بود و در شرایط فعلی سقف آرزوی یک جوان تحصیل کرده در زنجان اشتغال در فضای سبز شهر است.

وی با بیان اینکه همه در پیدایش این شرایط در جامعه نقش داریم، افزود: در روند پیدایش مشکلات بیکاری در جامعه تمامی عناصر نقش دارند و باید پذیرفت در این راستا کوتاهی صورت گرفته است که در هر بخشی از نهادهای دولتی، عمومی و خصوصی باید برای از ظرفیت ها برای برون رفت از مشکلات استفاده کرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به استفاده از ظرفیت شهرداری برای حمایت از تولید و اشتغال داخل استان و شهر زنجان تاکید کرد و یادآور شد: خریدهای کلان در حوزه های مختلف همچون مصالح ساختمانی باید با رویکرد داخل استانی باشد و همچنین سالانه هزینه های سنگینی برای خرید نهاه های گیاهی فضای سبز شهری انجام می شود که باید این نیازها از داخل استان تامین شود.

وی از ضرورت تقویت رویکرد سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در پروژه‌های شهری گفت و تاکید کرد: با توجه به بالا بودن هزینه های جاری و محدودیت های اعتباری باید فعالیت اقتصادی بخش خصوصی و سرمایه گذاری در پروژه های شهری تقویت شود.

مرادخانی سازمان های وابسته به شهرداری را یادآور شد و گفت: این سازمان ها مطابق با اساسنامه وظیفه فعالیت اقتصادی و درآمدزایی دارند که در شرایط فعلی شاهد انفعال و عدم تحرک لازم برای تحقق این وظایف هستیم و باید سازمان‌ها فعال تر شوند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
درآمدهای شهرداری زنجان مصداق بیت‌المال است
خبر قبلی
کوچک ترین انتقاد شورای شهر زنجان تحمل نمی شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست