تامین روشنایی مناسب آزادراه زنجان-قزوین نیازمند اعتبار است

تامین کیفیتی که مطرح شد بستگی به سرجمع اعتبارات ساالانه در این حوزه و تامین اعتبار آن دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در پاسخ به همدلی زنجان در خصوص وضعیت نامناسب روشنایی و علائم ایمنی در آزادراه قزوین-زنجان، گفت:  تامین روشنایی مناسب آزادراه زنجان-قزوین نیازمند اعتبار است و سیاست وزارت راه و شهرسازی تامین روشنایی برای نقاط خاص است.

به گزارش همدلی زنجان؛ عبدالحسین علی‌اکبری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه این موضوع برمی گردد به اعتبارات اختصاص یافته در این حوزه، اظهار کرد: سیاست وزارت راه و شهرسازی بر دلیل محدودیت اعتبارات صرفا برای نقاط حادثه خیز و ضروری که تشخیص داده شود، محدوده شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته قراردادی به میزان ۳۰ کیلومتر برای تامین روشنایی در آزادراه قزوین-زنجان منعقد شده است، افزود: دلیل تفاوت روشنایی و کیفیت علائم ایمنی و همچنین تفاوت میزان اخذ عوارضی در زنجان-قزوین و قزوین-تهران به دلیل قدمت ساخت آزادراه، نحوه مشارکت در ساخت(خصوصی و دولتی) و مسافت آن است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه در سال جاری بر اساس مناقصات سال گذشته ۴۶ میلیارد تومان اعتبار برای نصب نیوجرسی در ابتدای آزادراه قزوین-زنجان پیش بینی شده است، اظهار کرد: تامین کیفیتی که مطرح شد بستگی به سرجمع اعتبارات ساالانه در این حوزه و تامین اعتبار آن دارد.

وی با بیان اینکه آسفالت در آزادراه زنجان-قزوین و زنجان-تبریز نیز در نقاطی مشکل دارد، افزود: متاسفانه محدودیت منابع داریم و هم اکنون بیش از ۱۵ میلیارد تومان به پیمانکار آسفالت بدهی داریم و نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان نیز در حوزه ایمنی بدهکار هستیم.

علی اکبری در خصوص کیفیت ترمیم آسفالت در آزادراه های گفت و تاکید کرد: بالا بودن کیفیت آسفالت ریزی در راه ها نیازمند حضور آزمایشگاه فنی مکانیک خاک است. در برخی نقاط و شرایط جوی همچون زمستان و.. کارخانه آسفالت فعالیت ندارد و همکاران با تولید موقت برای لکه گیری اقدام کنند. کارگران ساده و بی مهارت انجام می دهند که فقط حادثه ای رخ ندهد. تعداد بالای چاله ها نیز مشکلاتی را ایجاد می کند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دستگاه ها و مدیران غیرسانه ای در استان زنجان کدامند؟
خبر قبلی
وصول بیش از ۵۰ میلیارد تومان از عوارض الکترونیکی آزادراه های کشور
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست